Telefoon koppelen.moet nummer bellen?

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
AliBaba
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 jun 2017, 23:25

Hallo..heb een probleem met mn idrive en het koppelen ervan..moet een nummer bellen als ik mn telefoon moet koppelen weet er iemand wat kk moet doen..gewoon bellen ? of moet het gecodeerd worden of zo? model e90 325i 2005..alvast bedankt


Gebruikersavatar
BJF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 277
Lid geworden op: 07 aug 2012, 04:26
Contacteer:

Nummer bellen?? :shock:
Ik denk dat er gevraagd wordt om een code?
AliBaba
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 jun 2017, 23:25

er word niet om een code gevraagd en als je nummer belt word je verwezen in het duits dus dat word hem ook niet?
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Weet denk ik wat je duidelijk probeert te maken, maar iets meer info was wel zo handig geweest. Ik heb namelijk hetzelfde.
Als je in je idrive menu naar het onderdeel 'Communicatie' gaat, dan krijg je een melding.
Vermeld die hier ff. Ik vermoed dat daat dat nummer staat, waar je het over hebt.

Ik gok dat er dan geen ondersteuning is voor de carkitfunctie. Vandaar dat ik ook n Parrot carkit heb.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Schika69
Just getting started
Just getting started
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 jan 2017, 16:32
Type Auto: E91

hoi,

Bij mij was koppelen vrij eenvoudig.
Bij communicatie staat de optie telefoon toevoegen, bluetooth inschakelen van de auto.
Bluetooth inschakelen van telefoon en laten scannen.
Krijg melding op scherm van auto een koppelcode, deze ingeven in telefoon als de code gevraagd wordt.
Iedere keer als ik auto start en mijn Phone de blue aan heeft wordt deze binnen een seconde of 10 gekoppeld.
E34
E46
E91
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”