CIC met Mulf en usb, opties audio.

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Limmerick
Just getting started
Just getting started
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2018, 12:07

Hallo,
In mijn net aangeschafte E91 van sept 2010 heb ik CIC prof met bluetooth voor telefoon maar niet voor audio. Ik blijk eeen mulf-module te hebben. Met de usb in de middenconsole kan ik mijn iphone wel opladen maar afspelen van geluidsbestanden (bijv gedownloade bestanden van spotify) lukt niet. Ook niet met de usb in het handschoenenvakje. Ik kan natuurlijk een combox module aanschaffen maar zijn er andere en goedkopere opties? Wat is het verschil tussen de 2 usb-aansluitingen?

Groet, Bram


Brent-E91
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2018, 15:53
Type Auto: BMW E91 325i LCI (N53)
Locatie: Castricum

Ik zit met precies het zelfde probleem... Wel bluetooth voor bellen, maar geen audio streaming mogelijk. Ik zou ook graag willen weten of er een module is die simpelweg vervangen kan worden.
Gebruikersavatar
Edje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 19 nov 2008, 12:48
Type Auto: BMW F11 525d automaat 2010
Locatie: Wijchen

Als je USB en aux hebt in je middenarmsteun en een Apple iPhone heb ik een oplossing voor het afspelen van audio/spotify vanaf je mobiel. Om te streamen heb je een combox nodig of een andere oplossing.

Zie hier de kabel die ik te koop heb, deze laad je tel tevens op : viewtopic.php?f=15&t=21537
Een dag geen BMW gereden is een dag niet geleefd!
Gebruikersavatar
Edje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 19 nov 2008, 12:48
Type Auto: BMW F11 525d automaat 2010
Locatie: Wijchen

Brent 91. Welkom, we hebben een voorsteltopic speciaal voor jou!
Een dag geen BMW gereden is een dag niet geleefd!
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”