Foutcode A468

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Rien67
Just getting started
Just getting started
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 dec 2016, 21:26
Type Auto: 320i E91

Vanochtend startte mijn CCC niet meer op. BMW verschijnt, blijt een poosje staan en vervolgens start hij opnieuw op. Na een paar keer opstarten komt ene gedeelte van het scherm in beeld en speelt de radio. Echter niets te bedienen en na enige tijd start hij weer opnieuw op. Auto uitgelezen en hij geeft foutcode A468 (kabelbreuk). Gegoogeld hierop maar daar wordt je niet veel wijzer van.
Ik heb hem ook op de INPA aangesloten en dezelfde foutcode. De temperatuur is goed. Onder de maximum waarde.

Wet iemand een oplossing of kan hij mij helpen. Volgend weekend ga ik voor een week naar Frankrijk en het is wel fijn om dan mijn radio en navigatie tot mijn beschikking te hebben.


Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Probeer eens te resetten

Press CD eject, (DVD eject) and radio mute (the volume knob) simultaneously.
Rien67
Just getting started
Just getting started
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 dec 2016, 21:26
Type Auto: 320i E91

Dit werkte helaas ook niet. Het opnieuw steeds opstarten schijnt te maken te hebben met een kapot moederbord. Er zat dus niets anders op dan deze te vervangen. Heb ik gedaan bij Elektrofix in Arnhem. Binnen een half uurtje een gereviseerd exemplaar met nieuwe laser en gecodeerd. Werkt weer perfect en sneller.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”