CCC, geluid, SOS... allemaal uit

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
koppie
Just getting started
Just getting started
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 aug 2018, 09:30
Type Auto: BMW 320iA

CreativeS schreef:In mijn E90 PFL zit die knop ook gewoon. Voor het knopje van de linker leeslamp...
In de LCI is het geen knopje maar een luikje dat omklapt met daarachter de werkelijke knop. Alsof je een bom wilt laten ontploffen.


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

NickB schreef:Tis zelfs zo geavanceerd dat iemands oom hier (uit privacyredenen geen naam tenzij vrijwillig) een crash had, hij knock-out was geraakt, doordat ze van afstand kunnen zien dat noodsystemen hebben ingegerepen, er gebeld werd naar bestuurder, geen reactie terugkwam (knock-out). Daarop werd er direct politie-ambulance ingeschakeld en werd de man naar het ziekenhuis gebracht. Volgens mij vanaf zon circa 2012 verplicht in de eu

e-call heet dat ;)

Tegenwoordig zelfs een apk aandachtpunt...
Nobody said it was easy....
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

koppie schreef:In de LCI is het geen knopje maar een luikje dat omklapt met daarachter de werkelijke knop. Alsof je een bom wilt laten ontploffen.
In de PFL zit het knopje ook achter een klepje, maar ik dacht dat het wel voldoende zou zijn om enkel te melden dat de knop er inzit. Er zit ook nog een rubberen beschermhoesje om de knop heen. Moet nu wel voldoende omschreven zijn... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Toch heb ik m niet. Niet alle vroege E9X's dus blijkbaar.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

koppie schreef:
CreativeS schreef:In mijn E90 PFL zit die knop ook gewoon. Voor het knopje van de linker leeslamp...
In de LCI is het geen knopje maar een luikje dat omklapt met daarachter de werkelijke knop. Alsof je een bom wilt laten ontploffen.
Ik dacht altijd dat dat de schietstoel wasAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rosh335d_
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2022, 13:59

Hallo allemaal ik ben rosh
Ik heb zelf een e91 335d
Met hetzelfde probleem, ik heb sos storing en er komt
Geen geluid meer uit me radio of meldings geluiden
Ik las dat dit te maken kan hebben met een van de modules die niet mee werkt op het most netwerk en dat als je de stekkers los koppelt er een rood lampje moet branden en dit doet het allemaal ook op de stekker aansluisting onder de dashboard alleen brand deze wel zwak?? Ook heb een ik een by pass stekker aangeschaft om uit te sluiten welke module niet mee werkt, zekeringen heb ik ook nagekeken en dit is allemaal heel .ik heb dus geen idee meer waar het aan kan liggen, hebben jullie nog adviezen of tips of hetzelfde geval gehad

Mvg
Rosh
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”