2019 BMW Navigatie DVD Road Map Europe Professional CCC

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Excuses hoeven niet, maar ik doe moeite om toch de gegevens bij die mensen te krijgen (zonder reclame troep van diverse sites) om er vervolgens achter te komen dat jij ze de links stuurt. Hmja, dan scheelt het mij eerlijk gezegd wel tijd als ik er verder mee stop, toch? Ik vang er geen geld voor, maar vind het wel leuk om het beschikbaar te stellen via een goed bereikbaar medium. Klinkt misschien een beetje bezitterig, maar ik weet nu wel dat het goed verzorgd is en goed werkt. Maar zoals gezegd, ik pas me graag aan en leer elke dag weer bij in de Wondere Wereld :)

PS Mensen die zich zonder voorstellen hier vervoegen, laat ik wel links liggen...


Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Hier precies hetzelfde hoor.
Dat vind ik het mooie aan een forum zoals dit, elkaar helpen :ja:
Heb hier een gebrande dvd liggen voor een collega welke niet zo handig is in het downloaden van torrent, nzb of die schimmige sites met reclames... en verdien er niets aan.

Heb hier nog niet eerder een topic gezien waar het zo rechtstreeks aangeboden werd, alleen maar opmerkingen dat hij 'uit' was en dan een hint naar de bekende sites.
Dacht zelfs dat het niet toegestaan was maar als dit niet zo is kan ik zelf ook nog wel eens iets 'aanbieden' :ja:

Keep up the good work :ja:
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
mraming
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2019, 14:42

Ik heb dit forum zojuist ontdekt en liep gelijk tegen dit juweeltje aan. Maar ik heb blijbaar geen permissie om een PM te sturen.
@CreativeS: Zou ik op de een of andere manier toch de link kunnen krijgen?

Alvast dank!
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Als het goed is, kan je wel ontvangen... dus je hebt een PB.
B-lex
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:12
Type Auto: E61 525ia

Werkt dit ook op een E61 met CCC navi?
Indien ja, ontvang ik heel graag een PB!

Bij voorbaat dank. :ja:
Gr. B-lex
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Je hebt een PB!
B-lex
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:12
Type Auto: E61 525ia

Thanks!
Gr. B-lex
bartS83
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2019, 22:05

mraming schreef:Ik heb dit forum zojuist ontdekt en liep gelijk tegen dit juweeltje aan. Maar ik heb blijbaar geen permissie om een PM te sturen.
@CreativeS: Zou ik op de een of andere manier toch de link kunnen krijgen?

Alvast dank!
Wat hij zegt! Ook ik stuitte hier op en ben geintresseerd. Will it play op mijn 2005 e87 business line ding auto beemer?

Offtopic.Wat heeeeeerlijk, een actief forum! Dit brengt mij echt een jaar of 12 terug in de tijd. Decrxgarage,hondaclubnederland,crxclubholland en de diverse autoclubs. Ik ga mij gelijk voorstellen en alles kapot spammen hier! :Hosanna:
bartS83
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2019, 22:05

Helaas geen geluk. Professional is niet compatible met business. Heb het geprobeerd, even de iso gebrandt maar files komen ook niet overeen met de oem navigatiedvd die erin zat

Toch bedankt voor de moeite!
Afbeelding
Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Nee klopt zijn aparte versies. Laatste business versie die ik langs heb zien komen is 2018.
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Dat kon ik je gelijk wel vertellen... ik dacht dat “business line” de uitvoering van je auto was en niet je navi.
bartS83
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2019, 22:05

Ja jeuzus... Ik ben toch een ubernoob in het bmw gebeuren :lol:

Ben nu even de torrentsites af aan het gaan maar het is karig. Behalve bij ekris, daar bieden ze hem uiteraard wel keurig aan, voor de prijs waar je een complete navigatie van kan kopen.
rsvmakkie schreef:Nee klopt zijn aparte versies. Laatste business versie die ik langs heb zien komen is 2018.
Linkje?
Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Ben aan het zoeken, helaas niet in de nieuwsgroepen.
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
bartS83
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2019, 22:05

Wat dat betreft is de hoge moeilijkheidsfactor voor de inbouw van een Android radio in een e87 wel een irritant puntje. Had in de Ford zo een aliexpres ding. Kostte 2.5 meier maar zat alles op. In de playstore de sygic navigatie gekocht ivm offline kaarten optie en als ik de WiFi hotspot gebruikte live file informatie en automatisch omleiden. Ding werkte feilloos...
bartS83
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2019, 22:05

rsvmakkie schreef:Ben aan het zoeken, helaas niet in de nieuwsgroepen.
Kan nog geen pb's terug sturen maar ben nu via een franse torrentsite op de 2018 business editie gekomen.staat nu in de download! Ik laat het even weten of hij het doet of niet voor andere bezoekers van dit topic.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”