Android navigatie

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Ivo D
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 okt 2019, 15:06

Ik heb er ook een filter tussen.
Waarvan een draadje naar het achterlicht gaat en een draadje zit op het carrosserie.

Ik heb deze gekocht via ali

€ 260,43 30% Off | 8.8 "Qualcomm Octa-Core 4G + 64G 4G LTE Android 9 Auto Multimedia IPS voor BMW Series3/5 E60 E61 E90 E91 Bluetooth gps navigatie
https://s.click.aliexpress.com/e/EHggaN2g


Mrrover
Just getting started
Just getting started
Berichten: 79
Lid geworden op: 31 mei 2013, 21:10
Type Auto: BMW F31 320da Modern Line

Ivo D schreef: 26 okt 2019, 14:51 Systeem zit erin. Alleen de camera flikkert en valt uit na een paar seconden. En ik krijg ook geen groen rode balkjes voor en achter de auto rechts op het plaatje waar de auto staat😞😞
Voor de rest een super systeem. Alleen baal van de camera en geen groene en rode balkjes.

Iemand een tip om dit wel te kunnen krijgen?
In mijn android systeem kan in die lijnen in het menu aanpassen. In de gebruiksaanwijzing van de camera staat dat er een lus onderaan in de camera zit. Die lus dient ook voor, aan of uitzeten van de balken.(misschien even nakijken)

Mijn systeem is al weer 1,5 jaar oud!
Alleen opstarten van Ziggo vind ie af en toe niet leuk maar dat gaat de 2e keer goed. 001
Verder geen problemen.
daily: 2013 F31 318dA stage1, Modern Line.

2000 E39 530dA
2005 e90 320dA
2007 e91 325dA
dunDaan
Just getting started
Just getting started
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 jul 2019, 10:09
Type Auto: E91 320i Touring Edition sport

Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest. Niet slim, kom ik nu achter want ik lees net iets over het toepassen van een filter bij het gebruiken van de achteruitrijverlichting bij het inschakelen van de camera. Ik heb dus een week verkloot aan het onderzoeken waarom die f@#$%^&*(cking camera het niet doet.
Uiteindelijk opgelost door er een relais tussen te hangen die de vaste 12 volt schakelt en die ingeschakeld wordt door de achteruitrijverlichting. Had ik dat van het filter maar eerder geweten ...... :duh:

Anyway, ik heb dus afgelopen weken de tijd genomen om de Android unit in te bouwen en uiteindelijk doet alles het. En nu heb ik een vraag.
Standaard zit er op het apparaat een app waarmee het dashboard wordt nagebootst (Zie hieronder). Dat vind ik erg interessant, alleen zie ik in de app niet de info die ik zou willen zien.
Weet iemand een andere (liefst aanpasbare) app die het dashboard nabootst? Wat ik wil zien is in ieder geval
- snelheid
- RPM
- motor / olie temperatuur
- huidige verbruik

Heb al eens wat zitten googlen, maar de meeste apps die ik tegenkom zijn gebaseerd op gebruik van ODB, en dat wil ik liever niet.

Afbeelding
Gas d'rop
Gebruikersavatar
erikselhorst
Just getting started
Just getting started
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2013, 08:40

Op de aftermarket systemen met Android kun je dit niet aanpassen. De ‘vaste’ functies uit het menu zitten ingebakken in de loader van Android.

Via obd zijn er met losse apps wel andere functies boven tafel te halen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
RRenken
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1703
Lid geworden op: 08 aug 2017, 13:50

ha ha oeps! Van wat ik allemaal heb gelezen is dat inderdaad niet mogelijk.
CURRENT: Audi | A3 Limousine | 2015 | 1.6 TDI i.c.m. S-TRONIC |
SOLD: BMW | E91 | 2007 | Visit my showroom by clicking here
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”