Volume radio op zijn hardst in de ochtend/koude start.

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zyffx
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 apr 2019, 09:55

Iemand een idee.

Ik had eerst af en toe en nu met regelmaat dat sochtens het radio volume op zijn hardst staat.

Betreft een e91 met een mask2 business systeem.

Ik heb ook soms dat de navi de navi dvd niet leest duurt echt 30 to 60seconden, weet niet of dit met elkaar verbonden is.

Misschien is de mask2 unit aan t doodgaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Gebruikersavatar
RRenken
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1703
Lid geworden op: 08 aug 2017, 13:50

Heb je snelheidsafhankelijke volume aanstaan? :mrgreen:
CURRENT: Audi | A3 Limousine | 2015 | 1.6 TDI i.c.m. S-TRONIC |
SOLD: BMW | E91 | 2007 | Visit my showroom by clicking here
Gebruikersavatar
Zyffx
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 apr 2019, 09:55

Niet dat ik weet haha! Wist niet eens dat ik dit had. Had dit eerst af en toe wel eens nu dagelijks..

Mijn knop van de I drive is stuk ( al iets te lang ) dus aangepast kan ik dit niet hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Basile
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2019, 20:35

Al opgelost ondertussen ?
Ik heb het feniomeen ook gehad een hele tijd geleden met mijn e91 335. Heb een Logic-7 en telkens het vochtig of nat weer was of koud werden signalen en de radio op luidst volume afgespeeld. Niet echt relax als je s'morgens je auto instapt. Ik dacht eerst dat mijn versterker stuk was.
Ik heb de Logic-7 unit in de koffer gedemonteerd en gemerkt dat er via mijn kofferrubber wat vochtigheid tot bij de Logic 7 versterker geraakte.
Alle naden-en afdichtingen gecheckt : achterlichten, raamrubbers en kofferrubber.
Na het vervangen van mijn kofferrubber heb ik het niet meer voor gehad, :D .
Gebruikersavatar
Zyffx
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 apr 2019, 09:55

Ik heb het een stuk minder 1 x afgelopen 2 weken. het is nu allemaal wat minder vochtig buiten. Maar ik heb geen Logic 7. En geen versterker in de kofferbak.

Ik verdenk zelf mijn mask2 unit. Deze word eerdaags vervangen door een Cic prof systeem.

Toevallig gister de halve kofferbak open gehad. En geen vochtplekken of vocht gevonden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”