i-drive contacten verdwijnen telkens

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
e91_nwjx
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2020, 20:12

Ik heb sinds enkele maanden een e91 LCI met CIC premium. Wanneer ik mijn iPhone 7 koppel met het idrive systeem via bluetooth, worden mijn contacten niet gesynchroniseerd.
Wanneer ik vervolgens handmatig een nummer toevoeg, komen ze opeens tevoorschijn.
Helaas verdwijnen ze na een paar minuten weer wanneer ik terug ga naar het menu.

- Ik heb de telefoon al meerdere keren opnieuw gekoppeld, maar het probleem blijft zich voordoen.
- In de iPhone instellingen staat het vinkje aan om contacten te synchroniseren.
- Handmatig toegevoegde nummers verdwijnen ook weer nadat ik de auto opnieuw heb gestart

Iemand een idee?


Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ik heb dezelfde setup, weliswaar met een iPhone 11 Pro, maar dat zou geen verschil moeten maken. Is je iPhone geüpdatet naar de laatste iOS? Overigens duurt het bij mij ook wel even voordat de contacten geladen zijn maar ik “mis” ze nooit.
e91_nwjx
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2020, 20:12

330D schreef: 23 jul 2020, 14:48 Ik heb dezelfde setup, weliswaar met een iPhone 11 Pro, maar dat zou geen verschil moeten maken. Is je iPhone geüpdatet naar de laatste iOS? Overigens duurt het bij mij ook wel even voordat de contacten geladen zijn maar ik “mis” ze nooit.
Bedankt voor je reactie.
Mijn iphone heeft inderdaad de laatste iOS update. Zelfs na een lange rit staan ze er niet in.
Ik heb het overigens nog niet geprobeerd met de telefoon van mijn vrouw (iphone xs) om te controleren of die het dan wel doet.
birdy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 jan 2014, 20:47
Type Auto: F20 LCI 116D Sportline

BMW software ook op de laatste stand?

https://www.bmw.com/update
F20 LCI 116D Sportline

Afbeelding

Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren.
e91_nwjx
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2020, 20:12

birdy schreef: 24 jul 2020, 18:10 BMW software ook op de laatste stand?

https://www.bmw.com/update
Yes mijn BMW software is ook up to date.
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Je kunt dus wel bellen en gebeld worden via de carkit functie?
e91_nwjx
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2020, 20:12


Bericht erboven citeren is niet nodig
-Moderator Team
Ik kan inderdaad gewoon bellen en gebeld worden, zonder enige problemen.
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Heel apart. Ik zou dan inderdaad even kijken of het met de andere iPhone wel werkt. Zo kun je uitsluiten of het je telefoon of auto is en vanuit daar verder gaan.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”