CCC upgrade?

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
thomth
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 aug 2016, 22:07

Goedendag allemaal
onlangs een BMW 320i uit 2008 gekocht met de oude 6,5inch CCC idrive. Ik zou graag wat meer integratie met mn telefoon hebben, liefste ook CarPlay. Daarom op een aantal opties georiënteerd:

- CIC retrofit, kost ca 700 eu gecodeerd en al, voordeel is nieuwe oem systeem. Naar mijn weten ook spotify integratie? Hoe makkelijk is CarPlay hierop te krijgen? En gaat mijn service informatie ook mee naar het nieuwe systeem?
- CarPlay adapter voor het CCC systeem, kost ongeveer 400eu, maar dan dus alleen CarPlay, is wel wat ik zoek
- Android headunit: kosten ongeveer 400eu en worden naast het idrive systeem gebruikt, alleen het scherm wordt naar mijn weten vervangen? Hoe zijn jullie ervaringen met de stabiliteit op langere termijn? Blijft dit goed werken?

Ik hoor graag jullie ervaringen.

En nog een vraag; wat zou een CCC systeem ongeveer nog opbrengen op marktplaats?


Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2984
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

Ik heb nog een CIC business set (klein scherm) liggen, mocht je interesse hebben.
E91 320i :Mpower:
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Gebruik even de zoekfunctie dit is al zo vaak besproken.
Freelance Java Software Engineer
Plaats reactie

Terug naar “E9x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”