[E91] DSC uitgevallen melding / bandenspanning melding

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Bartholometicus
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1232
Lid geworden op: 02 jan 2012, 22:38
Type Auto: e91 '06 zwart
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ik kreeg laatst ook een aantal meldingen toen ik bij John stond. Het was alleen maar mijn accu die bijna leeg was en voor spookmeldingen zorgde. Na de terugreis heb ik ze nooit meer gezien.


Wie heeft de komkommer eigenlijk uitgevonden?
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Als wij van winterwielen naar zomerwielen (en andersom) wisselen, krijgen we standaard een melding van een lekke band. Even de juiste spanning er weer in, resetten en de volgende melding komt niet eerder weer dan bij de volgende wielwissel. :wink:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Bartbmw30
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2020, 08:48

Hier hetzelfde probleem, een jaar geleden kreeg ik af en toe een meldingen, dtc uitgevallen, lekke band en als laatste besturingssysteem uitgevallen. Dit gewoon tijdens het rijden, het display viel ook even uit waarna de meldingen verschenen. Na het herstarten van de wagen was alles weg. Toen het meer en meer kwam toch naar de garage gegaan. Het bleek een slechte batterij te zijn! Doordat de spanning af en toe zakte tijdens het rijden kwamen alle valse foutmeldingen tevoorschijn. Nu zit er al een maand een nieuwe batterij in en geen probleem meer ondervonden!
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”