Poeh, qua ontsteking ziet dat er niet zo heel goed uit. De timing wordt constant terug getrokken. Nu is dit niet heel gek gedrag voor de stock flash maar toch de moeite om naar te kijken. Wanneer is het de laatste keer geweest dat de bougies en bobines vervangen zijn?
Heb je DSC uitgezet tijdens de run? Hoe dan ook; Er zijn gigantische throttle closures tijdens je run. Waarschijnlijk door overboosting. Wat is de status van de vacuum slangen en de boost solenoids?
lage druk brandstofpomp goed, hoge druk brandstofpomp lijkt een beetje lui te worden en is waarschijnlijk op zijn retour.
Short term fuel trims zijn ok maar wellicht wel de moeite om die na het oplossen van de ontstekingsproblemen even te resetten.
Ik zou Stage1 voor stock cars tune erin laden en nogmaals een log run doen. Dan weet je wat meer.
BartE91 schreef:Ja klopt dat is voor het inleren van een nieuwe accu.
Alleen wanneer je het zelfde type accu plaats. Plaats je een andere accu dan heb je Carly nodig.