Krukaskeering vervangen voorkant
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
ligt helemaal aan je blok..
een 6 pitter is krapper aan de voorzijde. je zal je koelfan enzo moeten verwijderen. Ook je multi v uiteraard en pouly.
die zal denk ik met een slagmoer losmoeten. vroeger had jen nog 4 kleine boutjes die je met je hand wel loskreeg...
een 4 pitter heeft meer ruimte.. en een diesel heeft ook weer meer ellende voorin zitten ivm IC enzo.
een 6 pitter is krapper aan de voorzijde. je zal je koelfan enzo moeten verwijderen. Ook je multi v uiteraard en pouly.
die zal denk ik met een slagmoer losmoeten. vroeger had jen nog 4 kleine boutjes die je met je hand wel loskreeg...
een 4 pitter heeft meer ruimte.. en een diesel heeft ook weer meer ellende voorin zitten ivm IC enzo.
Nobody said it was easy....
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
owwww dan is pretty easy. wel oppassen met eruit halen oude. je hebt er trekkers voor
Maar soms ook zat ruimte om eruit te wippen. Geen id of bij jouwe nodig is?
Nieuwe ff smeren met olie of de 1e start je keerring niet te slopen. Gelijkmatig erin drukken (wel best kracht vaak nodig).
Ow...en ik weet niet wat voor keerring je krijgt? Je hebt ze vaak als zonder veerring erin...en die zijn van andere materiaal.
Dus wel ff oppassen. Vaak zitten bij die een speciale huls zodat ie zo over je kruktap heen glijdt. Anders zachtjes draaiend erop doen.
Maar soms ook zat ruimte om eruit te wippen. Geen id of bij jouwe nodig is?
Nieuwe ff smeren met olie of de 1e start je keerring niet te slopen. Gelijkmatig erin drukken (wel best kracht vaak nodig).
Ow...en ik weet niet wat voor keerring je krijgt? Je hebt ze vaak als zonder veerring erin...en die zijn van andere materiaal.
Dus wel ff oppassen. Vaak zitten bij die een speciale huls zodat ie zo over je kruktap heen glijdt. Anders zachtjes draaiend erop doen.
Nobody said it was easy....