Teveel dB Bmw 335i

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Bmwvolkel
Just getting started
Just getting started
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 apr 2017, 08:20

Heb besloten er even niks mee te doen.
Ik rijd nooit op absurde tijden weg en rijd maar heel weinig met de auto. Werk sport vrienden etc zit allemaal dicht bij huis en daar pak ik de fiets dan ook voor. De auto wordt voornamelijk voor lange afstanden en voor de hobby gebruikt.
Als de buren er nog last van hebben hoop ik dat ze langskomen zodat ik ze het vriendelijk kan uitleggen en ze auto zelf een keer kan laten starten.


Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Allereerst complimenten dat je de brief iig serieus neemt en de "overlast" voor de buren je jezelf aantrekt. Zouden meer mensen mogen doen.

Ik heb niet teruggevonden hoe laat je wegrijdt. Je rijdt hobbymatig las ik, dus dat zal niet om 06:00 uur zijn. Ik heb zelfde gehad met mijn 335i en PP uitlaat (heerlijk trouwens dat geluid) en kreeg een sms van een maat (buurman) als ik om 06:30 uur wegreed en hij de wekker niet meer nodig had. Dat was meer een dolletje. Maar dat andere het geluid ook horen is onvermijdelijk.

Maar als het na 07:30 uur is als jij start, dan zou ik het negeren. Sws zou ik een anonieme brief negeren.

Vaak is het ook een beetje vooroordeel van de ander. Een "dikke" BMW roept meer emoties op de Prius uit de straat. Komt daarbij al snel een hard geluid dan wordt het al helemaal gezellig. Zolang jij na 07:30 uur wegrijdt en niet gelijk de straatstenen uit het verband rukt met de acceleratie dan is het briefje sws overdreven.
Gebruikersavatar
Spotlight
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 aug 2016, 09:42
Type Auto: E90 320i
Locatie: Midden / Noord Brabant

Woon je in zo'n dorp waar je op zondag de was niet buiten mag hangen en ook het gras niet mag maaien? Of woont er gewoon een enorme zuurpruim in de wijk die op een tijdstip waarop er zeker niemand thuis is een laf briefje in de bus doet?

Maar goed.... communiceren is ook een vak apart.

Nodig bij een buurt barbeque de buurmannen eens uit voor een blokje om :Hosanna:
Gebruikersavatar
RdJ
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 501
Lid geworden op: 31 jan 2018, 13:23
Type Auto: G29
Locatie: Noord Brabant

Volkel ???? volgens mij hebben ze daar genoeg andere dingen die veel herrie maken :Dubbel: :zwaai:
F36 428I
F11 535I
G29 Z4 Heden
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”