Alpina flash + chiptuning

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
GJVP2010
Just getting started
Just getting started
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 mar 2018, 01:21


Citaat verwijderd, het is niet nodig een direct bovenstaand bericht te citeren
-Moderator Team
De oren klapperen me nu al. Dus iedereen doet dit verder zelf? Zijn er geen mensen hier die dit uitvoeren voor derden? Ik heb nml geen android devices.

Engiste wat ik zou willen is een stage 1 map, de burble functie en de xhp flash.

Zal toxh niet zo zijn dat de mensen met apple niet met MHD kunnen rijden 006


Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Tja.....apple mensen zijn nu eenmaal.....eh..."anders" :mrgreen:
shaggy66
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 apr 2017, 15:35
Type Auto: E92 335i MHD Stage 2 + Xhp stage 3.

Je moet idd wel een android device hebben of een tablet oid. Wellicht kan je via MP een goedkope samsung tablet oid scoren.

Je kan het in principe prima zelf, staat goed uitgelegd hoe en wat.. Hier nog de website http://mhdtuning.com/


p.s. vraag voor andere forum gebruikers :) ik heb MHD stage 1 al op dit moment, en geen Xhp, wil binnenkort wel stage 3 van Xhp erop knallen, moet ik dan vervolgens via MHD achteraf vinkje zetten en weer flashen?
E92 335i MHD Stage 2 + Xhp stage 3.
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

GJVP2010 schreef:

Citaat verwijderd, het is niet nodig een direct bovenstaand bericht te citeren
-Moderator Team
De oren klapperen me nu al. Dus iedereen doet dit verder zelf? Zijn er geen mensen hier die dit uitvoeren voor derden? Ik heb nml geen android devices.

Engiste wat ik zou willen is een stage 1 map, de burble functie en de xhp flash.

Zal toxh niet zo zijn dat de mensen met apple niet met MHD kunnen rijden 006
Yes, apple only mensen kunnen geen MHD flashen. Mhd is namelijk alleen voor Android. Ook is het VIN locked, dwz met 1 licentie kan je maar 1 auto mee flashen dus iemand anders die met Mhd rijdt kan niet bij jou ook flashen. Tenzij je een commerciële versie van MHD koopt.

Ik kan wel elke n54 flashen, maar dan niet met Mhd tunes want die heb ik niet. Wel met Vishnu 1.05 tunes, zijn ook goed.
Kan ook andere parameters aanpassen zoals cold start duration, speed limiter disable, cat delete Dct code disable, en zuiniger rijden tijdens cruise.

Ik kan geen xHP flashen (zelfde verhaal, VIN locked), wel Alpina flash.
BartE91
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 546
Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
Type Auto: 335i

@BMWcoder
Waarschijnlijk bedoel je het zelfde maar: Het flashen kan iemand anders wél voor je doen, alleen is de gene die flasht dan in bezit van de licentie voor je auto. En die licentie is niet over te zetten naar een andere google play account :duh: weet ik uit eigen ervaring.
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Klopt wat je zegt Bart, hij moet dan eerst zijn eigen auto terug naar origineel flashen en dan pas kan hij het bij jou doen. Maar dan heeft ie zelf niks meer aan Mhd en is ie nog wel gekoppeld aan zijn Google play account. Als je Mhd aanschaft zou je het eigenlijk via een nieuwe Google play account moeten doen welke je alleen daarvoor gebruikt, dan kun je het later nog eens verkopen.
BartE91
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 546
Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
Type Auto: 335i

Helemaal mee eens. Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht :mrgreen:
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
GJVP2010
Just getting started
Just getting started
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 mar 2018, 01:21

BMWcoder schreef:
GJVP2010 schreef:

Citaat verwijderd, het is niet nodig een direct bovenstaand bericht te citeren
-Moderator Team
De oren klapperen me nu al. Dus iedereen doet dit verder zelf? Zijn er geen mensen hier die dit uitvoeren voor derden? Ik heb nml geen android devices.

Engiste wat ik zou willen is een stage 1 map, de burble functie en de xhp flash.

Zal toxh niet zo zijn dat de mensen met apple niet met MHD kunnen rijden 006
Yes, apple only mensen kunnen geen MHD flashen. Mhd is namelijk alleen voor Android. Ook is het VIN locked, dwz met 1 licentie kan je maar 1 auto mee flashen dus iemand anders die met Mhd rijdt kan niet bij jou ook flashen. Tenzij je een commerciële versie van MHD koopt.

Ik kan wel elke n54 flashen, maar dan niet met Mhd tunes want die heb ik niet. Wel met Vishnu 1.05 tunes, zijn ook goed.
Kan ook andere parameters aanpassen zoals cold start duration, speed limiter disable, cat delete Dct code disable, en zuiniger rijden tijdens cruise.

Ik kan geen xHP flashen (zelfde verhaal, VIN locked), wel Alpina flash.
Dan moeten we maar een afspraak maken voor die alpina flash. Eens kijken hoe dat bevalt.. waar kom je vandaan?
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”