Hmm dan hoef ik het niet meer aan Geert te vragen nee.
Bij de standaard setting klopte het wel goed. Ik snap best dat dit niet exact is, maar vind het wel leuk.
Het Chiptuning Draadje Deel 2
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- Ballistic
- Getting the hang of it
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
- Type Auto: BMW E91 335i N54
Goed om te horen dat je goed geholpen bent. De resultaten vallen mij wel wat tegen. Om een E9x 355i te chippen kom je beter, goedkoper en flexibeler uit met MHD.Barolo schreef: ↑23 jun 2019, 17:46 Van de week bij Beek racing langs geweest. Ze zijn 2 uur met mijn auto bezig geweest en het resultaat mag er zijn. 350 PK en 460 NM. Het verschil is goed merkbaar. Rond de 3000 toeren begint tie echt hard op te trekken. Wat mij ook opvalt is dat de olietemperatuur nu niet boven de 100 gr uitkomt, terwijl daarvoor bleef die bijna constant op de 120 zitten, wat ik zelf aan de hoge kant vind. Ik heb wel gehoord dat tot 150 gr geen probleem moet zijn. Ik heb 479 afgerekend en kan iedereen dit aanbevelen.
- Barolo
- Just getting started
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 13 feb 2014, 22:15
- Type Auto: E93 335 Cabrio High E - M Sport
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
In Nederland kon ik hier weinig info over vinden. In America doen ze het bijna allemaal met die MHD app. Ik vond het te veel risico om het zelf te doen. Ik zag wel op Youtube filmpjes dat ook het geluid van de uitlaat te modificeren was met die app en daar heb ik wel belangstelling voor. Bij Beek racing heb ik het nog met ze erover gehad. Daar waren ze wel positief over die MHD app. Ze zeiden dat er veel ontwikkeling op gedaan werd.
That's thirty minutes away. I'll be there in ten. - Pulp Fiction -
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
MHD is gewoon goed, zeker omdat het hufter proof is voor de gebruiker. E90 post, N54tech, spoolstreet etc staan er vol mee. Informatie genoeg om je er over te verdiepen. Overigens is MHD van Duitse afkomst. Met OEM turbo’s zou ik altijd MHD gebruiken ipv een tune op maat.
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- CornelisJ90
- VIP Driver
- Berichten: 373
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:26
- Type Auto: BMW F31 330D ///M-Sport
Wat is het voordeel van een standaard tune in plaats van een tune op maat?Jeremydk schreef: ↑30 jul 2019, 10:52 MHD is gewoon goed, zeker omdat het hufter proof is voor de gebruiker. E90 post, N54tech, spoolstreet etc staan er vol mee. Informatie genoeg om je er over te verdiepen. Overigens is MHD van Duitse afkomst. Met OEM turbo’s zou ik altijd MHD gebruiken ipv een tune op maat.
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
Je bent flexibel door zelf verschillende mappings te kunnen laden en het het vermogenstoename is niet dermate groot genoeg. Zelfs niet als je met ethanol gaat rijden. Daarnaast is het interessant door zelf te kunnen loggen en je ECU uit te kunnen lezen dmv de app.
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
- Stefan94
- Getting the hang of it
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 15 apr 2020, 07:24
- Type Auto: BMW 328i F31 245hp 2013
Ik kwam chiptuning op maat tegen voor 200eu incl BTW + Dyno.
https://www.garagepluseindhoven.com/
Nette site, mogelijkheden om prognose te stellen via de website.
De Google recensies zijn erg positief. Zie meerdere BMW's langskomen. De foto's van de dyno zien er netjes uit en slechts één recensie over de tuning is negatief, maar wordt in een onderbouwing door de eigenaar volledig weerlegd.
Zouden jullie het aandurven of altijd kiezen voor 300-400 meer en naar BR/ Mosselman / Beek gaan?
Facebookpagina veel premium wagens*
Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk
https://www.garagepluseindhoven.com/
Nette site, mogelijkheden om prognose te stellen via de website.
De Google recensies zijn erg positief. Zie meerdere BMW's langskomen. De foto's van de dyno zien er netjes uit en slechts één recensie over de tuning is negatief, maar wordt in een onderbouwing door de eigenaar volledig weerlegd.
Zouden jullie het aandurven of altijd kiezen voor 300-400 meer en naar BR/ Mosselman / Beek gaan?
Facebookpagina veel premium wagens*
Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk
- RvL
- VIP Driver
- Berichten: 832
- Lid geworden op: 13 jan 2019, 09:22
- Locatie: Noord Holland
Ik zou 100% zeker voor een van de 3 bewezen specialisten die je noemt kiezen.
Bij deze specialisten kost een custom tune ongeveer hetzelfde. Als er dan een partij is die dan opeens 'hetzelfde' voor minder dan de helft doet gaat er bij mij direct een rood lampje met een vraagteken knipperen...
Persoonlijk ben ik nooit zo gecharmeerd van bedrijven de 'alles' doen en kunnen. Tuning en werkzaamheden aan alle mogelijke merken. Ik geloof daar nooit zo in. De Engelsen hebben daar een mooi gezegde voor; "capable of everything - master of nothing".
Bij deze specialisten kost een custom tune ongeveer hetzelfde. Als er dan een partij is die dan opeens 'hetzelfde' voor minder dan de helft doet gaat er bij mij direct een rood lampje met een vraagteken knipperen...
Persoonlijk ben ik nooit zo gecharmeerd van bedrijven de 'alles' doen en kunnen. Tuning en werkzaamheden aan alle mogelijke merken. Ik geloof daar nooit zo in. De Engelsen hebben daar een mooi gezegde voor; "capable of everything - master of nothing".
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Ze bieden bijna alle merken aan, maar wat er overal komt kan alleen BR aangeven (zijn hier ook actieg/forumsponsor).
Hier staat wel een kleine verzameling aan auto's die geweest zijn op 1 vd locaties (Europa en daarbuiten):
https://www.br-performance.nl/nl-nl/rea ... ne-wagens/
https://www.br-performance.nl/nl-nl/rea ... supercars/
Hier staat wel een kleine verzameling aan auto's die geweest zijn op 1 vd locaties (Europa en daarbuiten):
https://www.br-performance.nl/nl-nl/rea ... ne-wagens/
https://www.br-performance.nl/nl-nl/rea ... supercars/
Laatst gewijzigd door Dutch79 op 28 mei 2020, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- Stefan94
- Getting the hang of it
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 15 apr 2020, 07:24
- Type Auto: BMW 328i F31 245hp 2013
Ik ben zelf niet eens heel erg geïnteresseerd in die tuning. Maar is het mogelijk dat ze bij BR inkopen? Want als het goed ontwikkelde software is, lijkt het mij niet erg een probleem. Kan ze wel even bellen. Kijken wat ze zeggen
Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk