Het Chiptuning Draadje Deel 2

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
p996c2
Just getting started
Just getting started
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 sep 2008, 10:18

Sinds april heb ik de module van AA (Active Autowerke) op mijn 335i, dit was voor mij eigenlijk
een van de weinige opties. De module kan iedere leek zelf inbouwen (en ik ben een leek 003 ) en geeft
daarna een hoop lol. Maar na de inbouw heb ik toch een paar keer een situatie gehad waarbij de
ECU ingrijpt en de motor met minder PK's laat rijden (Limp Mode).

Zijn er forummers welke dit ook hebben gehad met een gechipte 335i?

Dank voor je reactie.

P996C2


Gebruikersavatar
FAF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 7332
Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport

Hoi,

ik heb dat probleem ook een aantal keren gehad met mijn Impreza! (viel ook in veiligheidsmode)
Daarna heb ik ook veel motorische problemen gehad met als gevolg enorme motorschade! :(
Voor mij geen Chiptuning meer maar zoek ik liever andere (veiligere) manieren om mijn auto beter te laten presteren! M.a.w. wees wijs en verwijder deze module! Je bent zowiezo al heer en meester op de weg met een standaard 335i.

Groeten Faf
Gebruikersavatar
hennep
WaxWizard
WaxWizard
Berichten: 2167
Lid geworden op: 07 jul 2008, 22:59
Type Auto: BMW E46 318i
Locatie: Brabant
Contacteer:

Freude am Fahren schreef:Voor mij geen Chiptuning meer maar zoek ik liever andere (veiligere) manieren om mijn auto beter te laten presteren! M.a.w. wees wijs en verwijder deze module! Je bent zowiezo al heer en meester op de weg met een standaard 335i.