Inpa analogwerte 1 lufmasse 0.00, luchtmassameter kapot?

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
basiebimmer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 sep 2019, 20:40

inpa geeft 0.00 aan op de luftmasse

Ik krijg bij het uitlezen geen foutmelding maar weet ook niet zeker of inpa helemaal volledig werkt aangezien het niet het meest eenvoudige pakket is om te installeren/configureren :nee:

Als ik mijn analogwerte 1 overzicht moet geloven geeft de luchtmassameter geen waardes door, zou wellicht mijn hoog brandstof verbruik kunnen veroorzaken?

iemand hier ervaring mee?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door basiebimmer op 22 sep 2019, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Heb je geen foutmelding op je lmm?
Als doe er niet is zou je zeggen dat inpa niet helemaal werkt zoals het hoort. Maar als andere waarden wel weergegeven worden lijkt dat wat vreemd.
basiebimmer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 sep 2019, 20:40


Citaat verwijderd, het is niet nodig een direct bovenstaand bericht te citeren
-Moderator Team
Is er een module die ik uit zou moeten kunnen lezen als inpa wel goed werkt om te testen of het daar iig niet aan ligt? Standaard foutcode uitlezen ging goed maar bij de motorscripts begint hij wel wat API foutmeldingen te geven, wellicht is dat de oorzaak?



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

API foutmeldingen zijn doorgaans niet goed voor de functionaliteit.
Of inpa goed of slecht werkt kan per module verschillen dus kan je niet zeggen als een andere module wel goed werkt.
Als je gewoon Bmw standard tools download dan werkt hij doorgaans prima.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”