Misfires op heel bank 2

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Beemer330
Just getting started
Just getting started
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 nov 2017, 13:05
Type Auto: Bmw e90 330i

Nog eenAfbeelding


Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Ik had afgelopen jaar ook een ratel tijdens wat hogere toeren. Bij bezoek aan Gijsbertsen in odijk bleek dit ook mijn Disa klep te zijn....
Beide dus net op tijd laten vervangen :ja:

Ben benieuwd hoe dit afgelopen is??
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
Beemer330
Just getting started
Just getting started
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 nov 2017, 13:05
Type Auto: Bmw e90 330i

De auto is verkocht aan iemand die er nog wel vetrouwen in heeft.

Helaas heb ik geen ratel of dergelijke gehoord. Dus wat dat betreft heb ik gewoon pech gehad.


BartE91
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 546
Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
Type Auto: 335i

Gewoon voor een e9x 335i gaan, zitten geen disa-kleppen is en is dus veeeel betrouwbaarder. 001
Jij al voor een 335 aan het kijken Dutch?
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Was het maar zo dat ie veel betrouwbaarder is. :mrgreen:
Zit al een hele tijd in tweestrijd wat een volgende auto zou moeten worden (N54 of een F3X). Ik ben eigenlijk sowieso nog niet uitgekeken op m'n E90 330i (en ik stap uberhaupt niet zo snel over naar een volgende).
Betrouwbaarheid is een punt van zorg, en een nieuw model is ook wel leuk (evt E9X LCI als alternatief). Maar het performance-aspect van de N54 blijft lonken 8) Een N55 zou natuurlijk ook nog 'n optie zijn.

Waarschijnlijk denk ik er nog rustig een (paar) jaar over na en als de tijd rijp is, beslis ik wel wat ik doe...
Wel een beetje offtopic btw 003
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Beemer330
Just getting started
Just getting started
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 nov 2017, 13:05
Type Auto: Bmw e90 330i

Er wordt inderdaad gekeken naar een 335i maar dan een f30 reeks:)
Gebruikersavatar
Ballistic
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 707
Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
Type Auto: BMW E91 335i N54

Ik zou dan wel voor de B58 (2016+?) gaan wanneer het perse een F3x moet zijn. Die heeft een bak meer potentie dan de N55.
BartE91
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 546
Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
Type Auto: 335i

+1
Latere n55's zijn een stuk sterker dan de eerste versie maar potentieel van de B58 is een stuk groter
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
Beemer330
Just getting started
Just getting started
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 nov 2017, 13:05
Type Auto: Bmw e90 330i

Ik zoek inderdaad naar een f30 lci, de g20 is nog iets wat buiten budget.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”