Dit lijk ook op mijn probleem, misschien connector vervangen van LMM en anders ook de LMM.
Bokken kan komen door de LMM, had ik ook.
En daarna na het vervangen van de connector en LMM alle adapties wissen en goed inrijden zoals aangegeven op http://bimmerprofs.com/installation-nox ... or-part-2/
Dit heeft bij mij geholpen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Error 2D06 iemand een idee?
- Pauwlus
- VIP Driver
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 10 jun 2018, 07:35
- Type Auto: E91 318i
Bougies zitten er nu 50k in maar hebben 20k met lekkende injectoren gereden. Die heb ik een setje nieuwe liggen. Het plan om ze er dit weekend in te steken.
Misfire cylinder 3 was doordat ik te laat van het gas ging tijdens het bokken waardoor hij oversloeg.
Mff adaptaties wissen gaat zeker alleen met ista of inpa?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Misfire cylinder 3 was doordat ik te laat van het gas ging tijdens het bokken waardoor hij oversloeg.
Mff adaptaties wissen gaat zeker alleen met ista of inpa?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
E91 318i touring
-
- Being a part of it
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 20:14
- Type Auto: 523i e61 LCI
- Locatie: Venlo-Venray
Zijn de inlaat/LMM codes ontstaan doordat je de connector hebt los getrokken met auto op contact o.i.d.?
- Bekijk de bougies ook onderling. (50K is inderdaad al aan de hoge kant voor een n43)
- Verwissel desnoods nog een bobine.
- Ik zou een test ritje wagen met die 2 LMM datapids, misfire counters (grafisch) met die mooie autel...
- Bekijk de bougies ook onderling. (50K is inderdaad al aan de hoge kant voor een n43)
- Verwissel desnoods nog een bobine.
- Ik zou een test ritje wagen met die 2 LMM datapids, misfire counters (grafisch) met die mooie autel...
- Pauwlus
- VIP Driver
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 10 jun 2018, 07:35
- Type Auto: E91 318i
Ja gelijk begon ik al aan alle do scenario’s te denken. Met oplopende kosten uiteraard.
Het enige wat hij nu nog niet doet is draaien in stratisfied charge.
Homogeneous bij cold start en homogeneous lean na opwarmen wel (+/-800rpm)
Wellicht toch nog een keer de waardes laten resetten of zou hij het uit zichzelf weer moeten gaan doen naarmate er meer km gereden wordt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het enige wat hij nu nog niet doet is draaien in stratisfied charge.
Homogeneous bij cold start en homogeneous lean na opwarmen wel (+/-800rpm)
Wellicht toch nog een keer de waardes laten resetten of zou hij het uit zichzelf weer moeten gaan doen naarmate er meer km gereden wordt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
E91 318i touring