F32 Afgeleverd!

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Joop schreef:Klopt hoor. De sportline is van de normale modellen nog best te pruimen, maar eigenlijk moet je een 4 gewoon in M-sport samenstellen.
Inderdaad,de sportline is ook een mooie uitvoering ..vooral de 19''velgen bij de sportline zijn super! :ja:
De luxe en modern line vindt ik persoonlijk veel minder bij het model passen :nee:


320iCoupe
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 473
Lid geworden op: 01 mar 2013, 10:10
Type Auto: Bmw 320i E92 2008
Locatie: Zuid-Holland

Pfoehhhh hij is echt hotttt :In love: veel rijplezier, zorg er goed voor! :)

Ook interieur pictures voor ons :D??
174 Pk uit een ongeblazen 2.0 liter motor, wat wil je nog meer?
drivergerard
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 685
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:27
Type Auto: BMW F32 420i Sport
Locatie: Zuid-Holland

Zie nu pas de foto's van de auto. Het is echt een plaatje om te zien. Geniet er van, maar dat komt wel goed met zo'n mooie coupé. Veel veilige km's! :autotje spelen:
Bayerische Motoren Werke
:Mpower: Der stärkste Buchstabe der Welt
CaptainPeter
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1760
Lid geworden op: 17 dec 2009, 18:14
Type Auto: F20 lci 118iA Exe Sportline
Locatie: Zuid Holland

Voor rood moet je idd lef hebben! :mrgreen:
BMW 118i Sportline.......Het Verhaal!

Zin en vooral.......Onzin!

"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high"
-Ayrton Senna-
Gebruikersavatar
MTBMW
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 219
Lid geworden op: 25 jan 2012, 22:07
Type Auto: F31 328iA M-Sport & BMW 118i

Mooie auto zeg! Ik zie (helaas) meteen dat het geen 335i is.
Door de :Mpower: M erop te plakken wil je toch iets zeggen maar door de typeaanduiding erachter weg te laten verraad je jezelf weer. Met zo´n mooie auto hoef m.i. je niets toe te voegen. (Doutzen hoeft ook niet te zeggen dat ze lekker is.. :mrgreen:). Zonder :Mpower: zou ik eerder denken dat het een 335i met andere uitlaat is. Of was dat niet de bedoeling? :roll:
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

MTBMW schreef:Mooie auto zeg! Ik zie (helaas) meteen dat het geen 335i is.
Door de :Mpower: M erop te plakken wil je toch iets zeggen maar door de typeaanduiding erachter weg te laten verraad je jezelf weer. Met zo´n mooie auto hoef m.i. je niets toe te voegen. (Doutzen hoeft ook niet te zeggen dat ze lekker is.. :mrgreen:). Zonder :Mpower: zou ik eerder denken dat het een 335i met andere uitlaat is. Of was dat niet de bedoeling? :roll:
Zullen we het gewoon op verschil van smaak houden!! :wink:
hangloose
Just getting started
Just getting started
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:47
Type Auto: G21

En, hoe bevalt de 184 pk 320i in de 4 na een 328i gewend te zijn? Ben benieuwd, zelf erg tevreden met de 320i :wink:
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

hangloose schreef:En, hoe bevalt de 184 pk 320i in de 4 na een 328i gewend te zijn? Ben benieuwd, zelf erg tevreden met de 320i :wink:
Bevalt uitstekend :ja:
Reed hem eerder in de sedan en touring uitvoering beide reden fantastisch,bij de touring miste ik alleen de sport automaat vandaar het snelle inruilen op de 328i.
Uiteraard is de 245pk motor een stuk sneller vooral onder in de toeren merk je het koppel verschil,maar nogmaals met de 320i/420i kom je niets tekort :ja:
orange
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 119
Lid geworden op: 05 sep 2013, 12:27

gaaf hoor, veel plezier ervan
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

orange schreef:gaaf hoor, veel plezier ervan

Thnx :ja:
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Geen wonder dat iedereen complimenten geeft. Deze lichte kleur is echt mooi bij deze auto. Alle strakke lijnen, vouwen en ook alle zwarte accenten komen mooi uit.

Overigens die grotere diameter van de uitlaatpijpen ziet er veel beter uit! Denk dat velen deze mod gaan volgen!
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

E92fan schreef:Geen wonder dat iedereen complimenten geeft. Deze lichte kleur is echt mooi bij deze auto. Alle strakke lijnen, vouwen en ook alle zwarte accenten komen mooi uit.

Overigens die grotere diameter van de uitlaatpijpen ziet er veel beter uit! Denk dat velen deze mod gaan volgen!
:ja:
335d
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 111
Lid geworden op: 09 feb 2014, 22:01

Een 4 zoals een 4 hoort te zijn!!! :ja:
En weeral wat bijgeleerd, Ik wist niet dat ze die uitlaatpijpen zo netjes konden bijsteken 006 ,
eh duidelijk dat ik nog niet lang op het forum zit !??... maar echt knappe bak!! :Hosanna:
pas nieuw hier; meer over me http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopi ... =1&t=12609" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

335d schreef:Een 4 zoals een 4 hoort te zijn!!! :ja:
En weeral wat bijgeleerd, Ik wist niet dat ze die uitlaatpijpen zo netjes konden bijsteken 006 ,
eh duidelijk dat ik nog niet lang op het forum zit !??... maar echt knappe bak!! :Hosanna:
Tnx, :ja:
Gebruikersavatar
vr6piloot
Just getting started
Just getting started
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 apr 2013, 17:29
Type Auto: E90 330xi

Potverdorie Cajo, wat een mooie bolide, juiste kleur!!! Als ik de centjes ervoor had dan wist ik het wel, heel veel fijne en veilige kms ermee toegewenst, keep us posted, ik kan er geen genoeg van krijgen iig 001
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”