F32 Afgeleverd!

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
haroldje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:21
Type Auto: BMW 430i g23
Locatie: brabant

cajo schreef:Vandaag nog even wat foto's gemaakt met de 20'' eronder...voor de liefhebbers van maagdelijk Wit :mrgreen:
De coupe bevalt enorm goed..nogmaals ga je geen spijt van krijgen Haroldje :ja:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Johan ben er ook van overtuigd dat ik geen spijt ga krijgen,en bij te weinig vermogen laat ik hem gewoon vitaminekeurtje ondergaan,kom je 1juni naar de meeting in venlo


drivergerard
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 685
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:27
Type Auto: BMW F32 420i Sport
Locatie: Zuid-Holland

Mooie fotoshoot, Johan. :ja: Kan bijna niet wachten eens een keer in real live te bekijken. Wielen staan hem idd erg goed. Veel :autotje spelen: met deze prachtige :Mpower: uitvoering!
Bayerische Motoren Werke
:Mpower: Der stärkste Buchstabe der Welt
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

drivergerard schreef:Mooie fotoshoot, Johan. :ja: Kan bijna niet wachten eens een keer in real live te bekijken. Wielen staan hem idd erg goed. Veel :autotje spelen: met deze prachtige :Mpower: uitvoering!
Thnx Gerard :ja: zal proberen in Juni bij de meeting te komen in Venlo,we houden wel ff contact :Hosanna:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Groter moeten de velgen niet worden, maar dit formaatje als open velg past wel erg goed in verhouding tot de grote vlakken van de carrosserie, want stiekem is de 4er coupe toch een heel grote auto.

Als geheel blijft het toch wel een hele fraaie auto! :ja:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

knappe wagen :ja: imo zijn de velgen een tikkeltje te groot :wink:
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Joop schreef:Groter moeten de velgen niet worden, maar dit formaatje als open velg past wel erg goed in verhouding tot de grote vlakken van de carrosserie, want stiekem is de 4er coupe toch een heel grote auto.

Als geheel blijft het toch wel een hele fraaie auto! :ja:
Eens Joop :ja: Even zitten twijfelen over 19''/20''/21'' maar vond 20'' de ideale maat voor een 4 coupe zeker in combinatie met de grotere :Mpower: schijven :ja:
Voor een F30 vindt ik persoonlijk 19''genoeg!
bodi
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 163
Lid geworden op: 30 jan 2014, 14:48

Mooiste 4 die ik al gezien heb en ook fan van lichte kleur (zeker wit 001 ), familielid heeft zelfde maar grijs en dit is meer mijn ding. Welke velgen zijn dit, lijken M6 types en staan zeer goed.
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

bodi schreef:Mooiste 4 die ik al gezien heb en ook fan van lichte kleur (zeker wit 001 ), familielid heeft zelfde maar grijs en dit is meer mijn ding. Welke velgen zijn dit, lijken M6 types en staan zeer goed.
Thnx, de velgen zijn replica M5 20'' breedte set..ben er zeer tevreden over :ja:
Gebruikersavatar
Chaosizer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:12
Type Auto: 328i F34

Werkelijk schitterend die 4 serie :ja: ! Komt er eigenlijk ook een M4 uitvoering ?

grtz Chaos
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Chaosizer schreef:Werkelijk schitterend die 4 serie :ja: ! Komt er eigenlijk ook een M4 uitvoering ?

grtz Chaos
Thnx, :ja: ...ja zeker vorige maand uitgekomen!

http://www.bmw.nl/nl/modellen/m-serie/m ... intro.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GTman
Just getting started
Just getting started
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jun 2014, 19:37

Prima afmeting hoor, "20. Past precies bij de auto. Is toevallig de 6 serie Gran Coupe nog in je op gekomen? Of heb je daar geen seconde over nagedacht? Vind ik persoonlijk ook een prachtige auto, maar het totaalplaatje zal wel een stuk duurder zijn.

Prachtige auto, maar toch jammer dat het geen 6 cilinder is. Eigenlijk moet je die wel hebben bij zo'n bak.
Laatst gewijzigd door GTman op 01 jul 2014, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

GTman schreef:Prima afmeting hoor, "20. Past precies bij de auto. Is toevallig de 6 serie Gran Coupe nog in je op gekomen? Of heb je daar geen seconde over nagedacht?
inderdaad een prachtige auto de 6 grand coupe...maar hangt ff een ander prijskaartje aan :mrgreen:
Inmiddels is ook de 4 grand coupe uit..die is ook om je :Hosanna: voor af te nemen :ja:
rschenkels
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2012, 15:19
Type Auto: BMW 430i Cabrio (G23)
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

heel mooie wagen.

heb een f32 325d besteld met m-pakket en sportautomaat wordt geleverd einde februari.
die dubbele uitlaatpijpen vind ik heel mooi, kan dit later ingebouwd worden, zoja, zijn er dealers/garagisten in belgië die dit doen ?

Ron
BMW 430i Cabrio '21
BMW X1 2.0i x-drive '17
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

rschenkels schreef:heel mooie wagen.

heb een f32 325d besteld met m-pakket en sportautomaat wordt geleverd einde februari.
die dubbele uitlaatpijpen vind ik heel mooi, kan dit later ingebouwd worden, zoja, zijn er dealers/garagisten in belgië die dit doen ?

Ron
Thnx! ..mooie auto heb je besteld! de uitlaat is gebeurd bij Maxi performance in Hengelo,maar zal ongetwijfeld ook in België
mogelijk zijn! Hou wel rekening met een zware brom ivm de 8 traps automaat draait de motor weinig toeren!

Veel plezier met de auto :ja:
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

Dik hoor :toppie:
En die 20 inch velgen staan hem goed, wordt ie alleen maar dikker van.
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”