Bmw 435D Gran Coupe

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Prachtige auto :ja:


Alpina B5 Biturbo
Acidfever
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1386
Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
Locatie: Omgeving Rotterdam

Ik ben niet snel jaloers maar wat een wagen zeg! DIESEL POWER! :ja:
E90 330D automaat
Splendid
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 311
Lid geworden op: 16 apr 2013, 14:20
Type Auto: F31
Locatie: Breda

Nice ride!!
Heeft de 435d een dubbele pijp links, of net als de 335i 1 links en 1 rechts?
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

2 links
Wardvs
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 aug 2014, 19:00

Klopt Kenny maar na zaterdag niet meer vind de originele uitlaat een beetje afbreuk doen aan de auto
ArtVel
Just getting started
Just getting started
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 okt 2014, 17:37

SUPER mooie auto. Gefeliciteerd en veel veilige Km
Acidfever
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1386
Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
Locatie: Omgeving Rotterdam

Oh ik was in de veronderstelling dat alle x35i/d modellen tegenwoordig 1 links en 1 rechts zouden krijgen. Wat is dit nu weer voor onzin? De E90 335d had dit wel gewoon en de F10 535i/d ook en nu gaan ze terug naar 2 pijpen links op de 4 (en de F30 ook blijkbaar).

Waarom? VInden ze dat diesel toch maar gewoon 2 pijpen links moet hebben ook al zijn de nieuwe 335d/435d sneller dan hun benzine broers......Heel erg raar!
E90 330D automaat
Wardvs
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 aug 2014, 19:00

Gisteren naar skytune geweest in Maldegem en naar volle tevredenheid mijn dubbele uitlaat laten monteren. Eindstukken zijn 90 mm vulde de performance diffusor het best in mijn ogen. Nu is naar mijn menig de achterkant zoals het hoort :Klappen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BMW freak
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3260
Lid geworden op: 29 okt 2008, 21:34
Type Auto: F 32 435i

Ziet er goed uit Ward moesten ze gewoon af fabriek maken zo :ja:
Nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen die van mij kan snel vliegen .

DE :Mpower: 3 Verkocht :-(
http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=61&t=1525" onclick="window.open(this.href);return false;

335i performance

http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=9863" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Staat lekker dik ja... :ja:

Blijf het ook wel vreemd vinden dat de topdiesel de klassieke dubbele uitlaat krijgt, aangezien ze hier bij de vorige modelserie al naar toe zijn gegaan qua vormgeving.

Dat dubbele pijpje links blijft overigens ook wel lekker subtiel, maar dit past wel beter bij dit monster.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
dubro
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 apr 2013, 18:38
Locatie: Overal en nergens

Joop schreef:Staat lekker dik ja... :ja:

Blijf het ook wel vreemd vinden dat de topdiesel de klassieke dubbele uitlaat krijgt, aangezien ze hier bij de vorige modelserie al naar toe zijn gegaan qua vormgeving.

Dat dubbele pijpje links blijft overigens ook wel lekker subtiel, maar dit past wel beter bij dit monster.
Wellicht is de kans aanwezig dat er nog een dikkere motor komt, zowel diesel als benzine. Immers in de E9x waren de 335 met een dubbele uitlaat (niet naast elkaar) uitgevoerd en de rest niet, dit was toen de zwaarste motoruitvoering voor de M3. Een kleiner verschil dus in vermogen tussen de M's en de "gewone" types, maar wel met een onderscheid naar de broeders met minder vermogen. 001 001
“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
Wardvs
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 aug 2014, 19:00

Bedankt mannen! En zou je denken dat er nog zwaardere modellen uitkomen dan wordt het gat tussen de m4 en de "gewone" 4 serie wel erg klein lijkt me.
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Geniet er maar van, het einde van het auto diesel tijdperk is nabij, Azie en de VS moeten er niets van hebben en de EU is bezig de productie over 10 jaar af te gaan bouwen. Ze schijnen nog steeds te vervuilend te zijn namelijk.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Joop, denk dat dubro wellicht gelijk heeft......jij zult het ook wel kunnen ruiken als kenner.....waarom zouden ze die dubbele uitlaat weglaten. Ik gok op een M450d in navolging van de M550d
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Die mogelijkheid heb ik in augustus al eens aangehaald Vehbi...: http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopi ... 50#p386509

De typeaanduidingen M440 en M450 zijn immers al wel vastgelegd.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”