Mooie auto.
Knap dat je je spoilerlip er nog op hebt zitten.
Had er zelf ook een, maar toen ik na een proefrit met zoveel mogelijk drempels me parkeergarage in wilde rijden was het gelijk einde oefening.
Denk dat ik nu maar op zoek ga naar de versie waarbij twee delen op de hoeken gemonteerd worden.
Heb sowieso geen zin om bij iedere drempel in de ankers te moeten.
Bmw f32 420ia M pakket/m performance carbon nieren geplaatst
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Heb onlangs m'n voorzijde op -40 mm staan. In combinatie met M-pakket (voorbumper: bult onderaan in t midden) is het nog best te doen, maar n extra lip daar ga ik nu ook wel van afzien.
Ps: dan heb ik dus over een E90.
Ps: dan heb ik dus over een E90.
-
- Being a part of it
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 30 jan 2014, 14:48
Bedankt, zoals ie nu staat valt het eigenlijk heel goed mee want rijd vaak over lichtere (al is dat in vlaanderen relatief) verkeersdrempels zonder echt in te houden en toch tegen 30a40km/u.
Nog maar een keer licht gesleept en was bij keren oprit en dan nog een waar ik me wekelijks op keer, ook niet echt veel hoogteverschil (zeker vergeleken met drempel), gaat gewoon eerst licht omlaag en dan terug licht omhoog (zit knikje in) en wsl omdat er achterligger was iets te snel genomen en heel licht gesleept, wel wat krasjes onderaan maar meer niet.
Denk dat het meer ligt aan feit dat lip vooruitsteekt en daarom sneller kans heeft om te raken. Vroeger was mijn e36 compact volledig schnitzer en die voorbumper kwam op 8,5cm van grond tegenover 13 cm nu en toegegeven daar moest je idd zacht over drempels gaan maar leek zelfs makkelijker te gaan dan nu, minder delicaat, misschien omdat je meer moest opletten ofwel omdat die bumper minder uitstak.
Ben zeker als ik nu heel licht zou verlagen het niet lang zou duren om schade aan lip te hebben dus staat ook niet meer op planning .
Nog maar een keer licht gesleept en was bij keren oprit en dan nog een waar ik me wekelijks op keer, ook niet echt veel hoogteverschil (zeker vergeleken met drempel), gaat gewoon eerst licht omlaag en dan terug licht omhoog (zit knikje in) en wsl omdat er achterligger was iets te snel genomen en heel licht gesleept, wel wat krasjes onderaan maar meer niet.
Denk dat het meer ligt aan feit dat lip vooruitsteekt en daarom sneller kans heeft om te raken. Vroeger was mijn e36 compact volledig schnitzer en die voorbumper kwam op 8,5cm van grond tegenover 13 cm nu en toegegeven daar moest je idd zacht over drempels gaan maar leek zelfs makkelijker te gaan dan nu, minder delicaat, misschien omdat je meer moest opletten ofwel omdat die bumper minder uitstak.
Ben zeker als ik nu heel licht zou verlagen het niet lang zou duren om schade aan lip te hebben dus staat ook niet meer op planning .
-
- Just getting started
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 29 sep 2016, 00:12
- Type Auto: M4
Bodi.
Ik denk dat je gelijk hebr dat het feit dat de lip wat naar voren steekt meer kans op problemen geeft dan dat hij wat lager recht onder de bumper zit.
Je krijgt dan het effect van een schep.
Was bij mij in ieder geval heel snel einde oefening
Ik denk dat je gelijk hebr dat het feit dat de lip wat naar voren steekt meer kans op problemen geeft dan dat hij wat lager recht onder de bumper zit.
Je krijgt dan het effect van een schep.
Was bij mij in ieder geval heel snel einde oefening
- GeorgeBfast
- VIP Driver
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 19 jul 2016, 22:33
- Type Auto: BMW i4 M-Sport Pro / High Executive
- Locatie: Noord Brabant
Een Countryman in de plaats van de F32? Dat wordt wennen denk ik.
BMW POWER 4 EVER
BMW i4 M Sport Pro High Executive
BMW F36 420D M Sport
BMW E84 X1 2.0D HE
BMW E90 320i HE
BMW E46 318i HE
BMW E36 318i E
BMW i4 M Sport Pro High Executive
BMW F36 420D M Sport
BMW E84 X1 2.0D HE
BMW E90 320i HE
BMW E46 318i HE
BMW E36 318i E
-
- Being a part of it
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 30 jan 2014, 14:48
Kan kloppen maar een hogere wagen is noodzaak geworden dus zal wel in orde komen, plezier van de f32 is om eerlijk te zijn ook veel minder geworden voor me .
Beslissing om te veranderen kwam in stroomversnelling door schade aan de f32, sympathieke medeweggebruiker die in het voorsorteervak voor rechtdoor naast u komt staan en dan beslist om ineens rechts af te slaan en u daarbij heel bruusk snijd met als gevolg dat jezelf dan in een (domme) reflex nog probeert uit te wijken om aanrading te vermijden zorgt er, zoals vaak, voor dat niet de aso maar de ander een stilstaande aanhangwagen raakt.
Vanzelfsprekend maakt de veroorzaker zich dan zo snel en roekeloos uit de voeten waarbij zowel medeweggebruikers als rode lichten worden genegeerd dat zowel ikzelf als de eigenaar van de aanhangwagen niets van nrplaat of iets bruikbaar hebben, behalve dat het een zwarte golf 5 met jonge gentenaar (zal ik maar beleefd zeggen) achter stuur was maar zo'n zaken horen er nu eenmaal bij tegenwoordig en dan is de schade, ook al reed ik max 10a15 km/u toch van die aard dat het de beslissing om de f32 in te ruilen makkelijker maakte.
Moest dus suv worden en daarvan vindt ik de mini dan toch een van de leukere dus dat is ook al iets waardoor ik me makkelijker bij kan neerleggen. Dit jaar ook wel lastiger zaken meegemaakt, dus wennen aan andere wagen zal ook wel lukken.
Beslissing om te veranderen kwam in stroomversnelling door schade aan de f32, sympathieke medeweggebruiker die in het voorsorteervak voor rechtdoor naast u komt staan en dan beslist om ineens rechts af te slaan en u daarbij heel bruusk snijd met als gevolg dat jezelf dan in een (domme) reflex nog probeert uit te wijken om aanrading te vermijden zorgt er, zoals vaak, voor dat niet de aso maar de ander een stilstaande aanhangwagen raakt.
Vanzelfsprekend maakt de veroorzaker zich dan zo snel en roekeloos uit de voeten waarbij zowel medeweggebruikers als rode lichten worden genegeerd dat zowel ikzelf als de eigenaar van de aanhangwagen niets van nrplaat of iets bruikbaar hebben, behalve dat het een zwarte golf 5 met jonge gentenaar (zal ik maar beleefd zeggen) achter stuur was maar zo'n zaken horen er nu eenmaal bij tegenwoordig en dan is de schade, ook al reed ik max 10a15 km/u toch van die aard dat het de beslissing om de f32 in te ruilen makkelijker maakte.
Moest dus suv worden en daarvan vindt ik de mini dan toch een van de leukere dus dat is ook al iets waardoor ik me makkelijker bij kan neerleggen. Dit jaar ook wel lastiger zaken meegemaakt, dus wennen aan andere wagen zal ook wel lukken.