F32 435i M-Sport High Executive

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1051
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool

Allemaal mooie velgen imo. Ik zou voor 415 of 400M gaan, lastige keuze. De 415 is een mooie velg en zie je niet zo vaak, 400M daarentegen hoort bij m-sport. Succes met de keuze :ja:


Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11495
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Die waren in eerste instantie niet aangeboden door Joop, maar eens, de 400 horen onder M-sport. En is een heel mooie velg voor de winter. :ja:
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

624M ook een mooie velg :mrgreen:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Mooi kar Joop. Ben beetje laat, ik weet. Hij moet al bijna voor APK weg :mrgreen:
Onder wit of zwarte auto geen zwarte velg, dan weet je dat maar alvast. :Dubbel:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

highperformance schreef:Onder wit of zwarte auto geen zwarte velg, dan weet je dat maar alvast. :Dubbel:
Deze quote zetten we ook in het archief John. Zaten er onder de Clubman geen zwarte velgen toevallig...? :wink:

...maar bedankt! :ja:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
BMW freak
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3260
Lid geworden op: 29 okt 2008, 21:34
Type Auto: F 32 435i

highperformance schreef:Mooi kar Joop. Ben beetje laat, ik weet. Hij moet al bijna voor APK weg :mrgreen:
Onder wit of zwarte auto geen zwarte velg, dan weet je dat maar alvast. :Dubbel:

Hoezo niet John

Afbeelding
Nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen die van mij kan snel vliegen .

DE :Mpower: 3 Verkocht :-(
http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=61&t=1525" onclick="window.open(this.href);return false;

335i performance

http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=9863" onclick="window.open(this.href);return false;
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Ik zie niet eens een velg Marc. Ik zie een witte auto met zwarte ronde dingen eronder. Zijn het stalen velgen?
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Joop schreef:
highperformance schreef:Onder wit of zwarte auto geen zwarte velg, dan weet je dat maar alvast. :Dubbel:
Deze quote zetten we ook in het archief John. Zaten er onder de Clubman geen zwarte velgen toevallig...? :wink:

...maar bedankt! :ja:
Indeed, die heb ik 2x keer gehad en ik vond het meevallen. Was er niet heel enthousiast over, to be honest. Zwarte velgen luisteren sws erg nauw. De ene optie is de andere niet. Een 19/20 inch spaak kan best mooi staan (met uitsluiting van een witte of zwarte auto). Omdat de wielen dan wegvallen. In geval van de witte omdat het contrast erg groot is en met een zwarte auto wordt het één geheel. En als toevoeging onder een blauwe auto, op één of andere manier vind ik dat dan vloeken met elkaar.

@Marc: mooie wagen, persoonlijk zou ik eerder voor de Ferric varianten gaan met een witte auto. Aan de andere kant, iedereen met een witte auto heeft geen smaak. Dat blijkt maar weer. :mrgreen:
Gebruikersavatar
LLNM4
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 5646
Lid geworden op: 03 jun 2011, 09:36
Type Auto: M4

Dit kwam ik vandaag tegen.
Nieuwe dp voor een schappelijke prijs.
25+ pk en mooie sound.
http://www.bimmerboost.com/content.php? ... -Available
M4 F82 MG I 537pk/705Nm stage.2+, CS hood. GTS flash, EDC CS, 763M, Armytrix & oem performanceuitlaat, Ohlins, LCI
M5 F10 600pk/700Nm, M drivers package/Vmax korte link
335i E92 471pk/700Nm, RB turbo kortelink
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Volgens mij is Joop niet echt van het tunen? Die houdt hem lekker origineel altijd dacht ik.
BMW freak
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3260
Lid geworden op: 29 okt 2008, 21:34
Type Auto: F 32 435i

Thys schreef:Ik zie niet eens een velg Marc. Ik zie een witte auto met zwarte ronde dingen eronder. Zijn het stalen velgen?

Toch maar ff langs Bart voor een brilletje dan Thijs
Nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen die van mij kan snel vliegen .

DE :Mpower: 3 Verkocht :-(
http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=61&t=1525" onclick="window.open(this.href);return false;

335i performance

http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=9863" onclick="window.open(this.href);return false;
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Daar gaat t niet beter op worden. ;-)
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Het blijft zwart hoor...
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Afgelopen zaterdag met Harold(je) en Cajo (Johan) in het midden van het land, bij Ekris in Velp om de gefacelifte 4er coupe en cabrio te bekijken, om daarna een hapje te eten en aansluitend nog even een paar fotootjes te maken in de buurt van Ede... Uiteindelijk een plekje gevonden op het vliegveld/zweefvliegcentrum Terlet bij Arnhem. Helaas op het moment geen vliegtuigje aan de grond voor een echt spannend plaatje, maar het weer was wel top en erg lekker voor een paar zonnige foto's...

De volledige reeks is terug te vinden in het volgende album: Terlet 2017

Verder zitten de eerste 2500km er al weer op en ben ik hard op weg richting de eerste mijlpaal op de teller: de 50k km.

Daarnaast er vandaag nog achter gekomen, dat de doorlaadopening bij de achterbank minder breed is dan bij de E92 coupe. Is wat wringen om de mountainbike achterin te leggen. Dat terwijl de auto toch breder is dan de E92, maar dat is blijkbaar niet ten gunste van de breedte op dat punt gekomen zo te zien.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Het nieuwe kleurtje: Snapper Rocks Blue is wel echt een toppertje op de 4er coupe als je het mij vraagt... :ja:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Superfotos weer joop :ja:

Raar dattie dan toch krapper is achterin

... snapper rocks blue - is dat niet long beach blue?
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”