F33 435i M sport HE

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13914
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Haha. Niet elke verandering is een verbetering. En sommige dingen zijn ook persoonlijk. Hoe zwaar voelt het sturen aan. Hoeveel comfort wil/zoek je in een auto (en ben je gewend), rijstijl, gasrespons, geluid,.. zeker niet allemaal 'beter' geworden tov de E90.


Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Erik21
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 401
Lid geworden op: 25 feb 2012, 16:34
Type Auto: 435i HE F33; K1600GT; Triumph Thruxton R

Mee eens. De E92 was meer puur. DCT tov een automaat enzo. Maar de F33 is weer veel soepeler tov een E92 met performance pack en uitlaat. Het geluid vd E92 mis ik zeker. Ieder z’n ding, maar rijdt vooral in een auto waar je lol van hebt.
435i HE F33; K1600GT; Triumph Thruxton R
Gebruikersavatar
Arnie68
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 665
Lid geworden op: 07 jun 2015, 22:49
Type Auto: F30 320i ///M Sport
Locatie: Zuid-Holland

Adaptief onderstel bij de F serie is niet één en al hosanna, er zijn genoeg horrorverhalen over te lezen.
Ik zou lekker voor een M-onderstel gaan, zeker de LCI versie is een stuk strakker.
Current: F30 320i :Mpower: Sport Executive Black Sapphire / Stage 1: 271PK - 407Nm
Previous: F20 120i LCI :Mpower: Sport Executive Alpinweiss III
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”