Roland's 420i High Executive.
- Blue Raccoon
- VIP Driver
- Berichten: 2585
- Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56
-
- VIP Driver
- Berichten: 12415
- Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
- Type Auto: BMW F32 420i+
Ik had meestal een nette zomerset, en een "mwah" winterset. Daar moest ik dan 3 a 4 maanden tegenaan kijkenJoop schreef:19” wintersetje was ook niets mis mee hoor...
Nu maakt het niet uit, ik vind ze beide mooi staan. En de remmen upgrade maakt het helemaal af
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
-
- VIP Driver
- Berichten: 12415
- Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
- Type Auto: BMW F32 420i+
De knoop doorgehakt en besloten om de QP toch te laten chippen. De wagen verdiend het gewoon, ondanks wat verhalen hier en daar over de onbetrouwbaarheid van de N20 motor.
Vandaag g bij dezelfde tuner geweest als bij mijn 125i, omdat deze redelijk in de buurt ligt, betrouwbaar is en de prijs netjes is.
Stock viel het wat tegen. In overleg de tuning niet maximaal gedaan, gewoon omdat ik het lot niet wil tarten
Na proefrit helemaal tevreden. Dit rijd echt weer als een spreekwoordelijke trein. Samen met de automaat een genot om te rijden.
Hieronder het resultaat:
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Vandaag g bij dezelfde tuner geweest als bij mijn 125i, omdat deze redelijk in de buurt ligt, betrouwbaar is en de prijs netjes is.
Stock viel het wat tegen. In overleg de tuning niet maximaal gedaan, gewoon omdat ik het lot niet wil tarten
Na proefrit helemaal tevreden. Dit rijd echt weer als een spreekwoordelijke trein. Samen met de automaat een genot om te rijden.
Hieronder het resultaat:
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
-
- VIP Driver
- Berichten: 12415
- Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
- Type Auto: BMW F32 420i+
Beelden bij de praatjes //cloud.tapatalk.com/s/5ceea95fe3f ... 174547.mp4
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
- ParaWM
- VIP Driver
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 20 jan 2017, 22:43
- Type Auto: F32 428i
- Locatie: Zaanstad
Nice, eindelijk dan ! Zo te zien zijn dat getallen aan de wielen, zonder de aandrijfverliezen bijgeplust? Die van jou zou std 184pk en 270nm moeten hebben toch? Dat zou 12% verlies zijn. Bij mijn tune bij BR hadden ze 8% aandrijfverlies "gemeten". Pak het gemiddelde van 10%; dan ben je van 178pk/273nm naar 278pk/456nm gegaan aan de kruk-as. Sehr netjes! Geniet ervan, en niet bang zijn lekker door te stampen (als hij warm is )