Vandaag heb ik een afspraak gemaakt bij BaanVelgen voor het plaatsen van Eibach spacers. Wat heeft de voorkeur. Voor 12mm en achter 15mm. Op US forums kom ik andersom vaker tegen.
En kan ik de spacers in de zomer en de winter gebruiken bij de volgende bandenmaat:
ZOMER: 18 inch M Dubbelspaak (styling 461 M) Ferricgrey 7,5 J x 18 225/40 R 18 Y voor, 8 J x 18 245/35 R 18 Y achter.
WINTER: 18 inch Radiaalspaak (styling 388) Ferricgrey 7,5 J x 18 225/40 R 18 V voor en achter.
Hoor graag jullie meningen
Spacers of juist niet !?
- Jurgen2016
- Getting the hang of it
- Berichten: 255
- Lid geworden op: 24 apr 2016, 12:15
- Type Auto: BMW F22 220i Coupé M-sportpakket
- Locatie: Regio Amsterdam
- ejt
- VIP Driver
- Berichten: 11495
- Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
- Type Auto: BMW
Style 388 is een mooie verschijning, wel wat moeilijker schoon te houden.
En voor de spaceshuttle, bedoel je waarschijnlijk per kant. Dat kun je zelf het beste beoordelen als ze eronder zitten. Wat vind je mooi en wat juist niet.
En voor de spaceshuttle, bedoel je waarschijnlijk per kant. Dat kun je zelf het beste beoordelen als ze eronder zitten. Wat vind je mooi en wat juist niet.
heden G21 330iA
2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
-
- VIP Driver
- Berichten: 329
- Lid geworden op: 29 aug 2015, 16:57
Ik vind Beta wel fijne spullen hebben, verder koop ik ook liever wat vaker B- kwaliteit dan duur A-spul.
B.O.T. ik zit nog steeds te denken over spacers achter maar twijfel mezelf suf over de uitvoering. Ik wil 20mm per kant en weet niet wat beter is, een set met langere bouten of spacers die je vast zet op de naaf en vervolgens met de originele bouten je velgen hierop vast zet. Merk waar ik aan denk is Eibach, wil sowieso geen vage troep op mijn auto.
B.O.T. ik zit nog steeds te denken over spacers achter maar twijfel mezelf suf over de uitvoering. Ik wil 20mm per kant en weet niet wat beter is, een set met langere bouten of spacers die je vast zet op de naaf en vervolgens met de originele bouten je velgen hierop vast zet. Merk waar ik aan denk is Eibach, wil sowieso geen vage troep op mijn auto.
Chevrolet Beretta 2.2i
Slopel Omega 2.5V6 sedan
Mazda MX-6 2.5V6
VW passat TDI sedan
Mazda6 2.0 executive sedan
BMW 325i E90
Slopel Omega 2.5V6 sedan
Mazda MX-6 2.5V6
VW passat TDI sedan
Mazda6 2.0 executive sedan
BMW 325i E90
- Alpinadrachten
- VIP Driver
- Berichten: 3330
- Lid geworden op: 01 mei 2011, 11:05
- Type Auto: E91 executive
Altijd bij 20 mm kiezen voor de set die je vastzet op de naaf en dan met je originele bouten de wielen vastzetten
Wil je echt een goede BMW specialist? Sikkema
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Het is ook styling 388..S1KRR schreef:Iemand wel eens ge-googled op Style 388?
Je krijgt meer BH's te zien dan velgen.
Ps: heb veel van Hazet. Koop je voor t leven
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Grens ligt op ca 20mm inderdaad. Dus bijna altijd kun je verlengde wielbouten nemen:Alpinadrachten schreef:Altijd bij 20 mm kiezen voor de set die je vastzet op de naaf en dan met je originele bouten de wielen vastzetten
http://eibach.com/de/en/products/street ... escription
- Jurgen2016
- Getting the hang of it
- Berichten: 255
- Lid geworden op: 24 apr 2016, 12:15
- Type Auto: BMW F22 220i Coupé M-sportpakket
- Locatie: Regio Amsterdam
Ben happy met mijn bh'sS1KRR schreef:Iemand wel eens ge-googled op Style 388?
Je krijgt meer BH's te zien dan velgen.
- BMWcoder
- VIP Driver
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
- Type Auto: 335i e91 '06
- Locatie: Midden NL
Bij 20mm zou ik geen moeren nemen in de spacer. Beter gewoon langere bouten. Ik rij zelf ook al 2 jaar met 20mm spacers en langere bouten op een e91 325d. Ik heb ze van H&R
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Beter weet ik niet, want als je dikker gaat dan hebben spacers namelijk vaak een ander systeem. Dus daarmee zit je op de grens dat je nog verlengde bouten kunt gebruiken.
Zie assortiment van Eibach.
Zie assortiment van Eibach.
- BMWcoder
- VIP Driver
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
- Type Auto: 335i e91 '06
- Locatie: Midden NL
Je moet ook even kijken of er stalen moeren in zitten, eibach en H&R hebben dat geloof ik wel. Maar ik heb weleens spacers gezien waar de draad in het alu getapt zit, dan heb je met 20mm gewoon te weinig vlees.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- VIP Driver
- Berichten: 329
- Lid geworden op: 29 aug 2015, 16:57
Eibach heeft de draadbus erin geperst bij de spacers die vast op de naaf zitten. Een spacer van alu met draad erin getapt voelt voor mij niet echt veilig aan......
Chevrolet Beretta 2.2i
Slopel Omega 2.5V6 sedan
Mazda MX-6 2.5V6
VW passat TDI sedan
Mazda6 2.0 executive sedan
BMW 325i E90
Slopel Omega 2.5V6 sedan
Mazda MX-6 2.5V6
VW passat TDI sedan
Mazda6 2.0 executive sedan
BMW 325i E90
-
- VIP Driver
- Berichten: 676
- Lid geworden op: 28 sep 2015, 19:44
Eibach is tuv gekeurd net als H&R. Zou het wel aandurven.