@Guido1980: Inderdaad moet je wel zeker weten dat een combinatie van andere veerschotels én toplagers niet voor problemen zorgt.
Als je 1 vd 2 vervangt dan zijn de veerschotels logischer ivm kosten. Als de toplagers versleten zijn, zou je daar voor kunnen kiezen. Mocht je meer concrete info hebben met data en foto's, dan horen we t uiteraard graag
Verlaagde veerschotels, maar niet verlaagd ?
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5081
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13803
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 BMW 330i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i -Sport.
-
- Just getting started
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 29 nov 2015, 18:37
- Type Auto: Bmw 335i E91 05/2008
- Locatie: Utrecht
Nou, eerlijk gezegd gaat het niet helemaal goed....
Er klappert van alles nu bij plotselinge demper uitslag niet bij geleidelijke hobbels. Alsof er ergens ruimte tussen zit. Inderdaad met de 2 ringen er tussen. Aangezien ik ze niet zelf heb geplaatst is het voor mij gissen waar het geluid zich in bevind.
Als jij er achter bent Guido weet ik ook wat er aan de hand is
Er klappert van alles nu bij plotselinge demper uitslag niet bij geleidelijke hobbels. Alsof er ergens ruimte tussen zit. Inderdaad met de 2 ringen er tussen. Aangezien ik ze niet zelf heb geplaatst is het voor mij gissen waar het geluid zich in bevind.
Als jij er achter bent Guido weet ik ook wat er aan de hand is
335i touring High Excecutive 2008, JB4 stage1
- Guido80
- Just getting started
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 13 jan 2016, 09:57
- Type Auto: F31 318iA LCI Msport
- Locatie: Am Olympiapark 2
Nou allemaal, het heeft even geduurd, maar ik heb zojuist een fotoverslagje gepost van mijn ervaringen met de schotels en toplagers.
Een tipje van de sluier: ook bij mij hadden de Supersport veerschotels bijna geen effect! Ik sta paf.
Hoe is het bij jou afgelopen Dim? Dat klapperen was bij mij het contactgeluid tussen de bovenrand van de schotel en de boutjes aan de onderkant van het toplager, dus geen speling maar gebrek aan 'werkruimte'.
Een tipje van de sluier: ook bij mij hadden de Supersport veerschotels bijna geen effect! Ik sta paf.
Hoe is het bij jou afgelopen Dim? Dat klapperen was bij mij het contactgeluid tussen de bovenrand van de schotel en de boutjes aan de onderkant van het toplager, dus geen speling maar gebrek aan 'werkruimte'.
E91 LCI 318d 2009 6MT 143pk -> Gone
F31 LCI 318iA 2019 M-sport
F31 LCI 318iA 2019 M-sport
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13803
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 BMW 330i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
De andere toplagers hebben (net als de veerschotels) ook weinig effect. Dat is nou eenmaal de aanpassing. Heb maakt maar ca 1 cm verschil. Maar ik heb m'n E90 er wel precies recht mee kunnen zetten icm de Pro-kit.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i -Sport.