Remklauwen voorzien van een kleur 335XI
- BMWcoder
- VIP Driver
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
- Type Auto: 335i e91 '06
- Locatie: Midden NL
Remreiniger en wasbenzine zijn beide eigenlijk geen middelen om te ontvetten voor het lakken. In het verleden wel vaak wasbenzine gebruikt, maar is het net niet. Voor goed lakwerk heb je echt een schone ondergrond nodig, oa siliconen worden niet verwijderd hiermee maar gelukkig heb je hier niet al te vaak last van.
- BMWcoder
- VIP Driver
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
- Type Auto: 335i e91 '06
- Locatie: Midden NL
Remreiniger en wasbenzine zijn beide eigenlijk geen middelen om te ontvetten voor het lakken. In het verleden wel vaak wasbenzine gebruikt, maar is het net niet. Voor goed lakwerk heb je echt een schone ondergrond nodig, oa siliconen worden niet verwijderd hiermee maar gelukkig heb je hier niet al te vaak last van.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Stralen? Is toch geen ontvetter? Na stralen zul je nog steeds moeten ontvetten (stofvrij maken).
Er is inderdaad voor de professional speciale ontvetter verkrijgbaar, maar voor de consument is wasbenzine doorgaans wel geschikt.
Er is inderdaad voor de professional speciale ontvetter verkrijgbaar, maar voor de consument is wasbenzine doorgaans wel geschikt.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Ah OK. Het ging namelijk over ontvetten. Maar kan inderdaad. Ik had geen roest overigens. Die klauwen bijven best ok als je er dagelijks mee rijdt.
- E92fan
- VIP Driver
- Berichten: 2110
- Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39
Mee eens, of originele Performance. Zit er dus toch aan te denken om mijn remklauwen zwart of antraciet te verven.Arjan schreef:juiste keuze, die fancy kleurtjes zijn grappig maar alleen originele blauw, rood of geel hoort gekleurd te zijn
- Sanders
- VIP Driver
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Maastricht
Is het een goed idee, om de klauwen voor te bewerken met een drempel schuurkopje, terwijl de klauw nog gemonteerd is?
Of komt het roeststof dan waar het niet hoort te komen?
Of komt het roeststof dan waar het niet hoort te komen?
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Qua stof maakt t niet zoveel uit. Remstof komt ook overal.
Ik had geen roest dus weet niet hoe erg t bij jou is..
Ik had geen roest dus weet niet hoe erg t bij jou is..
- Sanders
- VIP Driver
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Maastricht
Ik heb het nog niet hele goed bekeken.
Maar ik wilde op voorhand al vragen of het slim leek.
Omdat ik van plan ben de klauwen te laten zitten, leek het me ook wat makkelijker omdat je niet zo'n grote beweging hoeft maken met de Dremel.
Maar ik wilde op voorhand al vragen of het slim leek.
Omdat ik van plan ben de klauwen te laten zitten, leek het me ook wat makkelijker omdat je niet zo'n grote beweging hoeft maken met de Dremel.
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom