Bilstein B8 of koni dempers?

Bespreek hier onderdelen, zoals veren, schokbrekers en remmen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daseenmooie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 382
Lid geworden op: 26 sep 2010, 19:57
Type Auto: G01 X3 2.0i Xdrive M pakket
Locatie: Zwolle

@ Celiske

De beloofde foto's
Met de handy gemaakt dus niet bijzonder.Ik heb 17inch dus wat minder gevuld dan 18 of 19 inch.

Succes

Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Het is een oude topic maar ik heb toch een vraag over die dempers van de B12. Ik lees dat de B12 pro-kit alleen B8 dempers heeft en ook dat het een combinatie is van B6 voor en B8 achter kan zijn. Ook lees ik dat er een Performance2 CL-9 variant zou zijn van de B12. Dit is dus een verpakking waar alles in zit, ipv de losse B8 dempers en de losse Eibach veren. In dit filmpje zegt de filmer dat voor zijn Honda de voorste schokdempers B6 dempers zijn en voor de achterkant de B8 dempers in de verpakking zitten. Worden voor de Bmw alleen de B8 (sprint) geleverd bij de pro-kit of hangt dat ook weer af van de sportline of pro-kit of je nu een B8 of B6 krijgt bij een B12? Mij is het niet meer duidelijk.

Gebruikersavatar
Rudlof
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 144
Lid geworden op: 01 feb 2014, 19:26
Type Auto: E91 318dA

Kinderkopkes

Dat is de lokale benaming van de kasseien.
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

E92fan schreef:Het is een oude topic maar ik heb toch een vraag over die dempers van de B12. Ik lees dat de B12 pro-kit alleen B8 dempers heeft en ook dat het een combinatie is van B6 voor en B8 achter kan zijn. Ook lees ik dat er een Performance2 CL-9 variant zou zijn van de B12. Dit is dus een verpakking waar alles in zit, ipv de losse B8 dempers en de losse Eibach veren. In dit filmpje zegt de filmer dat voor zijn Honda de voorste schokdempers B6 dempers zijn en voor de achterkant de B8 dempers in de verpakking zitten. Worden voor de Bmw alleen de B8 (sprint) geleverd bij de pro-kit of hangt dat ook weer af van de sportline of pro-kit of je nu een B8 of B6 krijgt bij een B12? Mij is het niet meer duidelijk.

Nooit iemand op gereageerd. Zou t bij BMW allemaal B8 zijn wat er in de B12 kit zit?
Hier net wel n uitleg gevonden:
https://www.kock-parts.nl/verschil-bilstein-b6-en-b8/
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Vering/Remmen/Onderstel”