De nieuwe 4er coupe (F32)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

geen probleem hoor dacht meld het even. :ja:


arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

Mineral grau,m pakketje en koralrot interieur zou ook mijn keuze zijn joop...melbourne red vind ik ook geweldige kleur maar weet niet of ik dat aan zou durven en achteraf spijt krijg..dus dat word nog even een dingetje tussen ons :mrgreen: .....ga zaterdag even naar de fonkert om hem voor het eerst irl te bekijken..
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

In het echt is hij vast mooier dan op de foto's. Op de foto's lijkt de achterkant erg op de 3 serie GT versie.

Een ander detail wat mij opviel is dat de 435i versie op de achteras veel minder gezakt is dan de 335i versie in het sportonderstel. Dit kun je zien als je de auto ziet op de autoscout sites.
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Joop schreef:Wat me opvalt is dat de 3er en 4er modellen in de VS in combinatie met het M-sport pakket met het weglaten van de mistlampen moet stellen. Als je het mij vraagt is dat toch echt een stuk fraaier dan die mistlampen in de M-spor voorbumper.

Blijkt standaard voor de VS te zijn volgens deze eigenaar:
brummelenj schreef:Congrats, it looks great in this color scheme...

...do the American cars with M sport package have the fog lights deleted for standard or as an option? The lights deleted gives a cleaner look, especially on the M sport models.
jerflash schreef: Thanks man. All 3 series and 4 series Msport cars get the fog light delete as standard and there is no option to put it back. I hear it's because we drive our cars in much more various conditions then in Europe. Deserts and the like. It's so the front end gets enough airflow.

Een van de eerste eigenaren van een 4er coupe (on the globe):
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=894885


Afbeelding

Afbeelding
Oei die Amerikaan is mooi , en zonder mistlampen is veel ! beter.
Die blauwe remtangen staan dus niet bij elke kleur :nee:
Ook de verlaging aftermarket hebben ze niet de voet dwars gezet.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

E92fan schreef:In het echt is hij vast mooier dan op de foto's. Op de foto's lijkt de achterkant erg op de 3 serie GT versie.

Een ander detail wat mij opviel is dat de 435i versie op de achteras veel minder gezakt is dan de 335i versie in het sportonderstel. Dit kun je zien als je de auto ziet op de autoscout sites.
Nog mooier? kan haast niet :wink:
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

doe die er ook maar bij :wink:

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=896229" onclick="window.open(this.href);return false;

[youtube][/youtube]
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Fedde
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2068
Lid geworden op: 01 aug 2011, 23:00
Type Auto: Superb

Inmiddels een F32 428i Non M in het echt gezien.. Doe mij dan maar een E92 LCI hoor. Maar M-pakket kan veel goeds doen.
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Na vandaag inmiddels meerdere kleuren gezien en ''WOW'' wat is die F32 bloedmooi :Klappen:
Vooral in een lichte kleur(met M-pakket) is het model wonderschoon. E 92 blijft een mooie auto maar als je ze naast elkaar zet dan zie je goed de evolutie!! Na vandaag weet ik het zeker mijn volgende bmw wordt een F32 :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Vandaag eens bij Dusseldorp door de deur gekeken. In Apeldoorn hadden ze een 428i Sport line in Mineral Grau met Korallrot interieur staan; zeg maar de auto uit de folder...

...op zich een knappe auto; maar los van de schitterende kleurencombo doet de normale 4er coupe me erg weinig, maar goed dat is bij de E92 LCI ook het geval, in tegenstelling tot de eerste variant van de E92.

Ik kon rustig de tijd nemen, aangezien ze gelijk mijn auto even zouden wassen; kijk dat is service (of toch aanleiding om je tot tekenen over te laten gaan ;-) )

Even doorvragend hadden ze in de vestiging Epse (bij Deventer) wel een M-sport uitgevoerde 4er coupe staan: een 435i in Glacier Silber met zwart lederen interieur (uit het HE pakket). Dat maakt dan persoonlijk bij mij toch wel wat (meer) los dan de standaard auto in welke Line dan ook. De M-sport variant is de one-to-have voor mij. Als je nu de exterieurkleur van de 428i pakt, de uitvoering van de 435i, maar dan met alcantara-stof van binnen en de side-vent in de kleur van de koets meespuit dan hebben we winnaar! :wink:

De 435i als geheel stond daar voor bijna 80k; toch best een hoop geld. Maar dan blijf je alsnog een R6 rijden... :autotje spelen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De 428i Sport Line:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

...o ja, omdat ik toch nog even moest wachten op het wassen van mijn auto even in Apeldoorn boven gekeken...

...hadden ze nog een speeltje binnengekregen (ja dan laat je zo'n standaard 4er coupe direct links liggen :wink: ):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Terwijl ze in Epse nog twee good' oldies hadden staan, om het nog even in het 3er thema te houden:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Zeg het maar...
"With sleek design and performance prowess, the first-ever BMW 4 Series is simply irresistible."
[youtube][/youtube]
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Joop schreef:Zeg het maar...
"With sleek design and performance prowess, the first-ever BMW 4 Series is simply irresistible."
[youtube][/youtube]
:ja: met :Mpower: pakket :Klappen:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

...en zonder mistlampen. Dat is wel jammer dat ze hier in de EU deze optie tot weglaten niet hebben.

Bij de E92 van XAV staat het ook super.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Persoonlijk heb ik liever met mistlampen..kwestie van smaak denk ik :wink:

Mooie showroom foto's trouwens Joop :ja: zilver is ook top met het M-pakket :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Der Matti hat seiner Türkischer Freund mitgenommen...
...und testete der 4er Coupe auf Estoril.

Sonnenbrille auf und los gehst! Afbeelding


[youtube][/youtube]
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 series nieuws”