De nieuwe 4er coupe (F32)
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1386
- Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
- Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
- Locatie: Omgeving Rotterdam
Een M440d of iets dergelijk zie ik persoonlijk niet zo gebeuren. Aangezien de 435d het de 435i al erg moeilijk maakt en vaak rapper is zal een m440d (met bijv. een zelfde blok als de m550d) de M4 serieus achter zijn vodden zitten verwacht ik. Zeker ook omdat een 4 toch weer iets lichter is dan een 5.
Het zou wel een monsterdiesel zijn hoor....damn!
Het zou wel een monsterdiesel zijn hoor....damn!
E90 330D automaat
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Zoals de Alpina die laatst naast de M4 werd gezetAcidfever schreef:Een M440d of iets dergelijk zie ik persoonlijk niet zo gebeuren. Aangezien de 435d het de 435i al erg moeilijk maakt en vaak rapper is zal een m440d (met bijv. een zelfde blok als de m550d) de M4 serieus achter zijn vodden zitten verwacht ik. Zeker ook omdat een 4 toch weer iets lichter is dan een 5.
Het zou wel een monsterdiesel zijn hoor....damn!
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1386
- Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
- Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
- Locatie: Omgeving Rotterdam
Hehe, ik heb alleen de M3 vs de nieuwe Alpina 6 cilinder diesel gezien. Die Alpina was zo'n beetje in alles behalve de kwart mijl sneller. En dan had de M3 op de kwart mijl maar nipt een autolengte voorsprong.Dejan schreef:Zoals de Alpina die laatst naast de M4 werd gezetAcidfever schreef:Een M440d of iets dergelijk zie ik persoonlijk niet zo gebeuren. Aangezien de 435d het de 435i al erg moeilijk maakt en vaak rapper is zal een m440d (met bijv. een zelfde blok als de m550d) de M4 serieus achter zijn vodden zitten verwacht ik. Zeker ook omdat een 4 toch weer iets lichter is dan een 5.
Het zou wel een monsterdiesel zijn hoor....damn!
Circuit rond, remtest etc. was allemaal voor de Alpina diesel. Gekke wereld is het eigenlijk geworden met de dikke diesels......
E90 330D automaat
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Dat filmpje bedoelde ik inderdaad, dan was de M4 tegen de Alpina B3 gezet. Die test volgde namelijk na de M3 vs. D3.
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1386
- Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
- Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
- Locatie: Omgeving Rotterdam
Ik zou die nieuwe 6 cilinder D3 best onder mij gat willen hebben, dat weet ik wel. Niet perse in Alpina groen maar je hebt dan wel een bijzonder beestje in je bezit. De 2e hands markt voor Alpina's is helaas redelijk beperkt en de waarde is aanzienlijk vaster dan bij een normale BMW (leuk voor de eigenaar natuurlijk).Dejan schreef:Dat filmpje bedoelde ik inderdaad, dan was de M4 tegen de Alpina B3 gezet. Die test volgde namelijk na de M3 vs. D3.
Dan maar een M340d....bring it on BMW! .
E90 330D automaat