Hulp gevraagd van een F32 of F36 gebruiker

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Arjan, wanneer komt er een performance einddemper op? Ander geluidje staat bij mijn modlijst helemaal bovenaan.


Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Hee Vehbi, tijd niet gezien hier!

Nee ik "investeer"" er niet meer in, hij is goed zo.
Andere baan ook vanaf 1 feb, dus misschien koop ik wel wat anders :wink:
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Ik heb het ook druk en gebruik mijn E92 alleen nog voor diensten, rijden hoeft weinig vanwege woon-werk afstand. Anders komt hij er alleen uit voor de alarmkeuring of APK keuring :mrgreen: .

Ik ben nu bijna een jaar op zoek naar een F32 met MPPSK (M Performance Power & Sound Kit) (liefst vol performance pakket). Wat is dat lastig in Nederland zeg! En zeker omdat de MPPSK vanaf eind vorig jaar door de overheid is verboden.

Ik vraag me trouwens af of je met een geimporteerde met MPPSK wel legaal mag rijden in Nederland. Andere uitlaten zoals ACS of Akrapovic kan ook maar heb liefst MP.
Gebruikersavatar
ParaWM
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 516
Lid geworden op: 20 jan 2017, 22:43
Type Auto: F32 428i
Locatie: Zaanstad

Verboden?
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

@ParaWM. Heeft te maken met nieuwe wetten omtrent het milieu en emissienormen.
Gebruikersavatar
RvL
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 832
Lid geworden op: 13 jan 2019, 09:22
Locatie: Noord Holland

E92fan schreef: 12 jan 2020, 10:51En zeker omdat de MPPSK vanaf eind vorig jaar door de overheid is verboden.
Er was/is ook een originele BMW Performance kit voor mijn auto. Maar toen ik daar naar informeerde bij het bestellen van mijn auto, eind april 2019, was die ook al 'verboden'. Heeft idd met de milieu-eisen en RDW typegoedkeuring te maken. In mijn geval zou de auto niet meer aan de Euro6-temp norm voldoen. BMW monteert hem niet meer en geloof me, ik heb het echt geprobeerd. Bij verschillende dealers! :? :P
2019 - F20 LCI2 120d :Mpower: Sport Shadow . | xHP stage 2 | Bilstein B12 Pro-Kit | Y-brace

Showroom
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

@RvL. Het MPPSK pakket is nog wel te koop maar dan voor modellen voor aug 2019 geloof ik. Het liefste heb ik een compleet pakket anders laat ik het erop plaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Exterieur/Interieur”