Z4 hydraulische pomp

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Balcolor
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2015, 12:54

Geachte lezers,

Berijder BMW Z4- 2003

Wil jullie graag waarschuwen deze reparatie niet in Zwanenburg te laten uitvoeren.
Volgens factuur nieuwe pomp geïnstalleerd, echter na 6 maanden alweer kapot. Blijkt er een gereviseerde geplaatst te zijn waarbij de factuur ook nog onderdelen bevat die helemaal niet geleverd zijn. Service en garantie zero! Weg € 879 !

Reparatie nu uitgevoerd bij cabrioservice Memelink in Laren (gld) waar wel volgens afspraak een nieuwe pomp is geïnstalleerd

Bedrijfnaam weggehaald
-Moderator Team


Maik
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1188
Lid geworden op: 06 nov 2014, 14:31
Type Auto: 123d E87 LCI, 323ci Cabrio E46, Z3 2.8 E36/7, MINI JCW R53, 325xi E90

Je kunt waarschijnlijk nog wel een groot deel van je geld terug krijgen aangezien het factuur niet klopt met de geleverde onderdelen.
Niets rijdt zo fijn als een 6 in lijn
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Ik heb zo`n vermoeden dat het hier om de pomp gaat die de kap bedient. Door een ontwerp fout is het afwater gat onderin de bak te klein. De pomp komt onder water te staan en verrot. Dus als het gat nog niet opgeruimd is hang je binnenkort weer.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

gaat inderdaad om de dak motor zover ik begrijp. tja ding naar de kofferbak laten plaatsen lost het beste op, al moet ik zeggen dat de mijne (waarschijnlijk omdat ie altijd binnen staat) * klopt af* het nog niet begeven heeft.

het probleem licht inderdaad bij de locatie van de pomp, en daarnaast kan het ook bij de afwateringskanalen beginnen doordat deze verstopt raken, de mijn vorig jaar nog gecontroleerd, waren mooi leeg :ja:

definitieve oplossing, pomp in de kofferbak laten plaatsen, wel uitkijken dat de hydraulische leiding niet beschadigd raken, dan ben je nog veel verder van huis.
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Welkom Balcolor, waarom stel je je niet gelijk even voor in het daarvoor bestemde Forum
Plaats reactie

Terug naar “E85/E86: Exterieur/Interieur”