Zelf coderen/ Airbag meldingen etc wissen.

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Ik heb ook een Duitse versie, probleem is allen dat ik nu even niet bij de auto kan, morgen pas weer :mrgreen: het is redelijk eenvoudig vond ik. Het gaat eerst om 1 van de 2 bovenste nadat je e85 hebt geselecteerd. (Dacht iets van pseudo nog iets in het Duits, dat is de complete scan die duurt ook wel even). En daarna had ik dacht ik kombiinsturment gepakt want dat is de snelheidsmeter unit, maar weet niet meer of ik die ook had uitgelezen of dat de airbag ergens anders zat. Weet wel dat er geen airbagstuergerat is en die selecteren heeft dus geen nut.

Moet van de week/dit weekend even kijken of de poort nog goed staat omdat ik de ediabas of hoe dat ook heet, en de Ncs expert map heb vervangen door de nieuwe mappen die ik heb gehad.
Zou dan ook eventueel gelijk even kunnen kijken. :wink:


Iig m'n inpa loopt veel stabieler dan progmann en dis in vmware.


Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Heb DIS in VMware erg stabiel draaien, mocht je daar vragen of problemen bij hebben :ja:.

Meestal zit het probleem van de airbag in het matje van de bijrijderstoel. Kombi resetten is dan vaak niet genoeg. Als je maar net een tas erop zet gaat dat lampje al aan (auto denkt dat het een kinderzitje is en schakelt uit). Zal de volgende keer eens kijken via INPA, scheelt VMware opstarten voor DIS
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Nee bij mij kwam het de eerste x door cantact er op zetten om het raam te testen terwijl de airbag los was ( toen naar de dealer geweest) en de 2e keer was het bij het inbouwen van het m sportstuur omdat 1 van de connectors niet helemaal goed zat van de stuurairbag. Toen heb ik het met inpa gewist. Moest het dacht ik sowieso op 2 plekken wissen om de melding weg te laten blijven.
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Dat zou kunnen idd voor je stuurairbag alleen. Scheelt resetten van de module bij de stoelen, meen ook ergens gelezen te hebben dat dat niet kon via INPA namelijk. Maar bij de volgende keer zal ik het eens testen
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Stoelen geen ervaring mee, we hebben niet allemaal van die kekke :Mpower: stoelen :evil: :Dubbel:
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Ook in die van jou zitten matjes ;)
Spoiler
Afbeelding
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Haha ik weet het, ook wel eens meldingen gehad dat de "passagier" zijn gordel niet omhad :mrgreen:
Gelukkig was dat niet 1 van die figuren :Dubbel:


Als ik andere stoelen neem( geen :Mpower: waarsch.) wil ik de matjes etc omzetten naar de nieuwe stoelen, dat zal me t klusje nog wel worden :mrgreen:
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Leuk hobby project :mrgreen:
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Vooral voor de winter :mrgreen: ligt er beetje aan hoe het loopt met de financiën, want de stoelen die ik wil zijn niet Bep. Goedkoop 006
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Plaats reactie

Terug naar “E85/E86: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”