Een Z4 sDrive 35is kan ook best fraai zijn...

Plaats hier de foto's van jouw BMW E89
Plaats reactie
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Peer schreef:Pas op hè
Ik verwijder zo je bericht. ;)
jij ook al... tjeemig, tis een virus... :mrgreen:


Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

....euhhh: Wat heeft dit nog met de witte Z4 op de eerste pagina te maken heren? :wink:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

sssssts, dadelijk komt die vuilniswagen weer. :mrgreen:
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Gestoord mooie wagen.. Misschien wel de mooiste roadster in mijn ogen, de Z4.. (inderdaad, niet de Boxster dus) :roll:
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Doe maar bezem :mrgreen:
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Hoge drukreiniger bedoel je...

...het is ook erg lastig zo'n witte auto maagdelijk wit te houden. Zelfs reacties dwalen af. :mrgreen:

Als er mensen zijn die nog andere prachtige plaatjes van de e89 Z4 hebben dan plemp je ze maar in dit topic; daar is 't ie voor.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Out of the box is het eigenlijk ook al wel een plaatje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waarbij hij eigenlijk nog mooier is met de kap dicht...
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

out of the box? out of the closet bedoel je.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Totdat je in zo'n apparaat zit, dan neem je het direct terug (ich spreche aus erfahrung) :lol:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Vrees van niet Nickos. Heb er al in gereden en dan alleen met kap dicht en airco aan. Dat was nog te doen. Niet om stoer te doen hoor. Het is gewoon mijn ding niet. Ik hoef niet zo zeer in de openlucht in een auto. Neem ik lekker de motorfiets als ik die ambitie heb (en die heb ik ook al niet echt meer). Blijft wel een hele mooie auto en minder vrouwelijk (al vinden velen van niet) dan alle voorgangers.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Die kap moet bij voorkeur inderdaad gewoon lekker dicht blijven...

...E86 Z4M Coupe of E36-7 Z3M Coupe blijven ook de lekkerste uitvoeringen van het betreffende model.

Voor mij ook geen Boxster als er een Cayman kan staan bijv. .
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Hetgeen waar ik voornamelijk van stond te springen was juist het open dakje, om met die 6 cilinder een beetje te gassen, dat geluid.. Last van wind heb je eigenlijk niet, mits je de 2 portierramen ook omhoog hebt. Ik snap dat het misschien verveelt na een tijd maar hey.. Waar is een roadster eigenlijk voor? Om gewoon lekker mee te touren in 't weekend. Heerlijk vind ik 't.

Bovendien is NL een ideaal cabrio-land v.w.b. het weer.
Ik heb mijn moeder eerst een Z4 '35i proberen aan te praten (de mille miglia uitvoering :In love: ) Maar goed, ze zijn niet zo 'switcherig' en bleven uiteindelijk toch bij de Porsche.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

De Boxster is overigens wel de meest dynamische van de twee...

...en NL cabrioland: dat klopt zeker; alleen moet je er wel een beetje cabrio-rijder voor zijn; ben zelf een coupé-rijder. Kapje dicht met zo min mogelijk torsie in de koets.

Zag vorige week hier in het dorp nog een R8 Spyder met de kap open bij -10C; kan prima :ja:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13926
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Poe, indrukwekkende Z4 is dat!
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Plaats reactie

Terug naar “E89: Showroom & Projecten”