BMW CIC Premium Europe 2020-1 beschikbaar

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Davy Wilms
Just getting started
Just getting started
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:40

Dennisvm schreef:Is er hier iemand die mij nog kan voorzien van een linkje voor de laatste cic europe premium maps? Ik doe het nu met 2010 versie.. Irriteert me mateloos als ik em een keer nodig heb en rij altijd verkeerd haha
2021-1 is er al. Maar volgens mij moet jouw cic eerst geüpdatet worden. Als ik me niet vergis werkt een update van de cic na 2014 alleen met een hogere software van de cic. Mijn wagen is van 2009 en ik heb toen ik de wagen kocht in 2017 ook een update moeten doen. Daarna werkt elke update wel gewoon. Met een lifetime fsc uiteraard Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk



Dennisvm
Just getting started
Just getting started
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 jan 2020, 12:10

Van de 2021-1 heb ik helaas nog geen linkje haha. De update naar 2020-1 is overigens zonder enig probleem verlopen dus ik verwacht daar in de toekomst geen problemen meer mee. Enige jammere is dat ik de Bluetooth software niet kan updaten. Die heeft incompatible aan. Maargoed. Dat is offtopic :)
Gebruikersavatar
Lewiz
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 nov 2015, 08:00
Type Auto: E92 335D + F10 535D

BMW CIC Europe West en East Premium 2021-1 (1 USB) zijn beide inmiddels per torrent beschikbaar! :Hosanna:

Ik heb Road Map Europe West Premium net gedownload en ga hem er a.s. weekend opzetten. 008

@Dennisvm ik kan je wel een torrent-downloadlinkje sturen, stuur me maar een PB.
BMW E92 335D Stage 2 + F10 535D Stage 3------- Remmen is een vorm van angst!!!
Klaasstuiver
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2020, 13:36

Ik heb via bimmerscene.com een torrent gedownload voor premium 2021-1, zowel voor de oost als west. Ook heb ik een FSC code.
Nu heb ik west op een usb gezet (usb fat32 geformatteerd) en de stick in de auto gestoken. Ik krijg de melding dat er eten nav update beschikbaar en of ik wil updaten, en met het opstarten krijg ik de melding dat de update niet goed is en dat ik een BMW servicepartner moet raadplegen. :oops:
Nu is mijn vraag waar ik het moet zoeken, de eerste vraag is dan ook of ik een vraag krijg om de fsc code in te voeren of moet ik hem in een bestandje op de stick zetten en wordt hij zo gelezen? Zo werkt het wel bij mijn F31 (evo-id6).
Anders zou de download niet goed zijn.
Klaasstuiver
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2020, 13:36

Lewiz schreef: 19 jan 2021, 12:12 BMW CIC Europe West en East Premium 2021-1 (1 USB) zijn beide inmiddels per torrent beschikbaar! :Hosanna:

Ik heb Road Map Europe West Premium net gedownload en ga hem er a.s. weekend opzetten. 008

@Dennisvm ik kan je wel een torrent-downloadlinkje sturen, stuur me maar een PB.
Ik heb twee verschillende downloads, 1 voor oost en 1 voor west, kan ik doe gewoon samenvoegen tot 1 usb?
En begint je dir op de usb dan met de dir "root"of meteen met "pkgdb" en een config bestand?

Zou je mij anders een download linkje willen pm'en?
Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2984
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

De pkgdb en congif moeten alleen op de USB staan, en niet in de map root.
Ik denk dat West en Oost beide niet gaat werken vanwege de opslagruimte.
E91 320i :Mpower:
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Idd, het is of west of east. Als je west doet heb je wel alle hoofdwegen van east overigens, of vice versa.
Klaasstuiver
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2020, 13:36

Ray320 schreef: 05 mar 2021, 07:52 De pkgdb en congif moeten alleen op de USB staan, en niet in de map root.
Ik denk dat West en Oost beide niet gaat werken vanwege de opslagruimte.
Gelukt :Klappen:
Dank voor de hulp :ja:
Klaasstuiver
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2020, 13:36

Jeremy schreef: 05 mar 2021, 09:10 Idd, het is of west of east. Als je west doet heb je wel alle hoofdwegen van east overigens, of vice versa.
Dank je wel voor de hulp, ik heb West maar gedaan, leek mij de logische keus. 001
Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2984
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

:ja: :ja: zo is het, mooi dat het gelukt is.
E91 320i :Mpower:
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Klaasstuiver schreef: 05 mar 2021, 22:01
Gelukt :Klappen:
Dank voor de hulp :ja:
Nu nog even voorstellen, dan weten we met wie we te maken hebben. Kan hier http://www.bmw3seriesforum.com/viewforum.php?f=1"

Bedankt voor de medewerking :ja:
Gebruikersavatar
Barolo
Just getting started
Just getting started
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 feb 2014, 22:15
Type Auto: E93 335 Cabrio High E - M Sport
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Met dank aan Lewiz is het mij ook gelukt.
That's thirty minutes away. I'll be there in ten. - Pulp Fiction -
Plaats reactie

Terug naar “E89: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”