BMW F82 M4 GTS onthuld

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Na de concept eerder dit jaar, is de M4 GTS vandaag onthuld:

Volledige persbericht:
Persbericht + info UK
Persbericht + info DE
BMW PressClub schreef:De nieuwe BMW M4 GTS.

Met de BMW M4 GTS – een exclusief, technologisch kunststuk – brengt BMW M GmbH het potentieel van de BMW M4 Coupé naar een nieuw, indrukwekkend hoog niveau.

Highlights.

De nieuwe BMW M4 GTS biedt een zeer opwindende rijervaring. Met zijn hoogwaardige techniek en autosportgenen is de BMW M4 GTS nadrukkelijk gericht op gebruik op het circuit. De oplage van deze speciale versie is gelimiteerd op zevenhonderd exemplaren wereldwijd. Introductie vanaf het voorjaar van 2016.
Hoogtoerige zescilinder-in-lijn benzinemotor met M TwinPower Turbo techniek. Waterinjectie verhoogt het vermogen tot 368 kW (500 pk). Toch zijn verbruik en emissies vergelijkbaar met die van de BMW M4 Coupé: verbruik gecombineerd: 8,3 l/100 km, CO2-emissie: 194 g/km*).
Acceleratie van 0 tot 100 km/u in slechts 3,8 seconden, topsnelheid begrensd op 305 km/u.
Ontwikkeld op de Nordschleife van de Nürburgring. Rondetijd: 7.28 min.
Wereldpremière van BMW Organic Light: eerste serieproductieauto met OLED-achterlichten.
Rijklaargewicht 1.510 kilogram.
Verhouding gewicht-vermogen slechts 4,1 kg/kW (3,0 kg/pk).
Lichtgewichtontwerp van de carrosserie: de splitter aan voorzijde, de motorkap, de versteviging achter het dashboard, het dakpaneel, de achterspoiler en de diffuser zijn vervaardigd uit met koolstofvezel verstevigd kunststof (CFRP).
Extra lichte, CNC-gefreesde aluminium steunen voor de verstelbare CFRP achterspoiler.
Sportuitlaatsysteem met een demper van ultralichtgewicht titanium. Uitlaateinden met een diameter van 80 millimeter en voorzien van een lasergegraveerd M-logo zorgen voor het opwindende uitlaatgeluid van BMW M.
Lichtgewicht aluminium M-wielen (voor: 9,5x19, achter: 10,5x20) met optimale stijfheid. Exclusief sterspaakdesign 666 M in Acid Orange, gesmeed en gepolijst.
Michelin Pilot Sport Cup 2-banden (voor: 265/35 R19, achter: 285/30 R20), speciaal voor de BMW M4 GTS ontwikkeld.
M-schroefveren met geïntegreerde dempers (‘coilover’) speciaal voor de BMW M4 GTS ontwikkeld, met instelbare in- en uitgaande slag en aangepaste stabilisatorstangen en montagepunten.
Standaard voorzien van M Carbon-keramische remschijven met zes zuigers op de voorremmen en vier zuigers op de achterremmen.
Opvallende grille met de kenmerkende zwarte dubbele M-balken, omlijsting van de nierengrille en de ‘kieuwen’ in hoogglans zwart.
Koolstofvezel M-kuipstoelen met exclusieve Alcantara/Merino-lederen bekleding en gekleurde M-striping in de rugleuning.
Lichtgewicht middenconsole met Alcantara bekleed, met donkergrijze, contrasterende stiksels.
Lichtgewicht portier- en achterpanelen interieur, portiertreklussen met M-strepen.
In de plaats van de achterbank is de ruimte achterin afgewerkt met met glasvezel versterkt kunststof (GFRP), bekleed met Alcantara. Achterpaneel van koolstofvezel sandwichconstructie.
Exclusief M-sportstuur bekleed met alcantara en met een geperforeerde markering van de rechtuitstand in Acid Orange.
Instrumentenpaneel voorzien van met Alcantara beklede sierlijst met geperforeerde GTS-badge in Acid Orange.
Zeventraps M DCT-transmissie met dubbele koppeling en Drivelogic voor ultrasnel schakelen zonder onderbreking van de aandrijfkracht. Launch Control biedt maximaal acceleratievermogen vanuit stilstand.
Andere standaardvoorzieningen: BMW Professional-navigatiesysteem, airconditioning, Park Distance Control (PDC) voor en achter, automatisch dimmende achteruitkijkspiegel en buitenspiegels, adaptieve LED-koplampen met BMW Selective Beam (grootlichtassistent om verblinding van tegenliggers te voorkomen), BMW Individual hoogglans Shadow Line.
Optioneel Clubsport-pakket met rolbeugel in Acid Orange, zespuntsgordels en brandblusser zonder meerprijs (inhoud pakket kan afwijken vanwege per land variërende regels).

Technische gegevens BMW M4 GTS:
Zescilinder-in-lijn benzinemotor met waterinjectie, M TwinPower Turbo-techniek (twee mono-scrollturbo’s, High Precision Injection, Valvetronic variabele klepbediening) en variabele nokkenastiming (Dubbele VANOS).

Cilinderinhoud: 2.979 cm3; vermogen: 368 kW (500 pk) bij 6.250 toeren per minuut; maximumkoppel: 600 Nm bij 4.000-5.500 toeren per minuut; acceleratie 0-100 km/u: 3,8 seconden; topsnelheid (begrensd): 305 km/u.

Gemiddeld brandstofverbruik gecombineerd: 8,3 l/100 km*; CO2-emissie gecombineerd: 194 g/km*, emissiestandaard: EU6.

Nadere informatie over het officiële brandstofverbruik, CO2-emissiewaarden en elektriciteitsverbruik van nieuwe personenauto's is opgenomen in de richtlijn "Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, CO2-Emissionen und Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen", die kan worden verkregen bij alle dealers, bij de Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen en als PDF (2,7 MB) via http://www.dat.de/angebote/verlagsprodu ... rauch.html. Leitfaden CO2 (Guideline CO2).

* Verbruikscijfers op basis van de EU-testcyclus kunnen afwijken vanwege gespecificeerde bandenmaat.

Specifieke autosportkennis toegepast voor ultieme rijdynamiek.
Met de BMW M4 GTS – een exclusief, technologisch kunststuk – brengt BMW M GmbH het potentieel van de BMW M4 Coupé naar een nieuw, indrukwekkend hoog niveau. Met zijn krachtige, op de autosport geïnspireerde looks en techniek die gericht is op het leveren van grote prestaties is de BMW M4 GTS nadrukkelijk gericht op het gebruik op het circuit. Dat illustreert ook de rondetijd van 7.28 minuten op de legendarische Nordschleife van de Nürburgring, 's werelds meest veeleisende circuit. Tegelijkertijd is de sportiefste BMW M4 – net als de andere BMW M-familieleden – uitstekend geschikt voor het gebruik op de openbare weg.

BMW M GmbH introduceert de BMW M4 GTS als een speciale uitvoering met een beperkt productieaantal van zevenhonderd exemplaren. Daarmee viert het de 30e verjaardag van de BMW M3, die in productie is sinds 1986. BMW M GmbH laat ook zien hoe dit merk staat voor innovatie in de ontwikkeling van baanbrekende techniek, zoals de hoogstaande M-aandrijflijnen, de onderstellen en lichtgewicht constructies. De eerste supersportieve speciale uitvoering in het gamma van de BMW M3/M4 wordt ook aangeboden op de belangrijke Noord-Amerikaanse markt.

‘Speciale uitvoeringen als de BMW M3 GT, de BMW M3 CSL, de BMW M3 GTS en de BMW M3 CRT maken al decennialang deel uit van het gamma. We zetten die traditie voort met de BMW M4’, zegt Frank van Meel, CEO van BMW M GmbH. ‘Alle modellen versterken het sportieve karakter van het BMW M-label en staan garant voor een exclusieve en opwindende rijervaring. We zijn radicaal te werk gegaan bij het ontwikkelen van de BMW M4 GTS om er een echte sportauto voor het circuit van te maken, die de beste dynamiek biedt en inspirerende prestaties levert. Met de BMW M4 GTS kunnen we laten zien wat mogelijk is met een auto die gewoon op de openbare weg is toegelaten. Eigenaren van een BMW M4 GTS rijden hun auto naar circuits als Spa-Francorchamps, de Nürburgring of Laguna Seca, en daar kunnen ze deelnemen aan bijvoorbeeld zogenoemde clubsport-evenementen.’

Extra hoog prestatieniveau dankzij innovatieve waterinjectie.
Het hart van elk BMW M-model is de motor. De BMW M4 GTS is voorzien van de meermaals bekroonde zescilinder-in-lijn turbomotor van de BMW M3/M4. Daaraan heeft BMW M innovatieve waterinjectie toegevoegd, waarmee de 3,0-litermotor aanzienlijk meer vermogen levert: 368 kW (500 pk). Het koppel is toegenomen tot 600 Nm. Desondanks zijn het verbruik en de CO2-uitstoot vergelijkbaar met die van de BMW M4 Coupé: 8,3 l/100 km* en 194 g/km*).
De BMW M4 GTS is de radicaalste, krachtigste en meest dynamische variant in het gamma. Hij sprint in slechts 3,8 seconden vanuit stilstand naar 100 km/u en heeft een begrensde topsnelheid van 305 km/u.

Lichtgewicht ontwerp komt in details tot uitdrukking.
Dankzij de intelligente lichtgewichtconstructie hebben de BMW M-ingenieurs het rijklaargewicht beperkt tot 1.510 kilogram (officieel ECE rijklaargewicht: 1.585 kg). De verhouding tussen het gewicht en het vermogen is een uitstekende 3,0 kg/pk. Dat is een perfecte basis voor een zeer dynamisch rijgedrag.
De sterke gewichtsbesparing is bereikt door tal van lichte materialen. In het interieur past BMW M koolstofvezel kuipstoelen toe, een lichtgewicht middenconsole en lichtgewicht deurpanelen. En in plaats van de achterbank plaatst BMW M lichtgewicht zijpanelen en een scheidingswand tussen het interieur en de bagageruimte. Het interieur is met lichtgewicht bekleding afgewerkt en de portieren zijn voorzien van treklussen in plaats van vaste deurgrepen. Het is duidelijk dat tot in detail is gekeken naar gewichtsbesparing.

* Verbruikscijfers op basis van de EU-testcyclus kunnen afwijken vanwege gespecificeerde bandenmaat.

De gewichtsbesparing is ook van toepassing op zaken die niet zichtbaar zijn. De verstevigingsbuis achter het instrumentenpaneel is gemaakt van lichtgewicht koolstofvezel. En de nieuw ontworpen motorkap, het dak en de verstelbare splitter onder de voorbumper zijn eveneens van met koolstofvezel versterkte kunststof (CFRP) vervaardigd.
Ook de verstelbare achterspoiler is van het lichte, uiterst duurzame hightech materiaal. De vleugel rust op verfijnde, CNC-gefreesde aluminium steunen die zijn bevestigd op het kofferdeksel, dat ook van CFRP is gemaakt. Het laat zien hoe elk detail, hoe klein ook, is verfijnd om gewicht te besparen. Samen met de diffuser – ook al vervaardigd van koolstofvezel – onder de achterbumper optimaliseert de achterspoiler de luchtstroom en vermindert de lift bij de achteras. Het uitlaatsysteem omvat een titanium demper die zorgt voor een gewichtsbesparing van 20%. Het opwindende uitlaatgeluid past perfect bij het BMW M-karakter en roept de sfeer van het circuit op.

Voorzieningen die de prestaties maximaliseren.
De standaard zeventraps M DCT-transmissie (met dubbele koppeling) kiest in elke situatie de optimale versnelling, zonder onderbreking van de aandrijfkracht. De bestuurder kan ook handmatig schakelen, met behulp van paddles achter het stuur of de versnellingshendel. Het Drivelogic-schakelprogramma en Launch Control zijn aangepast aan het grotere vermogen van de motor.
De uiterst lichte, exclusieve lichtmetalen M-wielen in sterspaakdesign 666 M zijn gesmeed en gepolijst, en afgewerkt in Acid Orange. Ze zijn voorzien van Michelin Pilot Sport Cup 2-banden (voor: 265/35 R19, achter: 285/30 R20) die speciaal zijn ontwikkeld voor de BMW M4 GTS. Deze banden zijn essentieel voor de uitstekende mechanische tractie en feedback in bochten.
De speciale M-schroefvering met geïntegreerde dempers (‘coilover’) zijn speciaal voor de BMW M4 GTS ontwikkeld. Ze zijn instelbaar en dus aan te passen aan de uiteenlopende eisen van circuits. De lichtgewicht M Carbon-keramische remmen bieden optimaal gevoel en zorgen voor uitstekende vertraging, zelfs onder aanhoudend zware belasting, zoals op de limiet op het circuit.

Exclusieve OLED-techniek: briljant LED-licht.
De vertrouwde dubbele ronde koplampen met vier corona-ringen zorgen voor optimale verlichting van de weg. Ze combineren vooruitstrevende LED-techniek (light-emitting diode) met BMW Selective Beam (grootlichtassistent die verblinding van tegenliggers voorkomt) en adaptieve koplampen.
De L-vormige achterlichten zijn net zo kenmerkend als de koplampen. Innovatieve OLED-achterlichten maken hun werelddebuut op de BMW M4 GTS – de eerste serieproductieauto met deze techniek. OLED (organic light-emitting diode) is een nieuw soort lichtbron die oplicht over zijn gehele oppervlak, met een zeer homogeen effect – heel anders dan LED-verlichting, die het licht in de vorm van punten verspreidt. De platte vormgeving van OLED's (slechts 1,4 millimeter) en de mogelijkheid om individuele lichtmodules afzonderlijk in te schakelen, bieden nieuwe mogelijkheden voor verlichtingsconcepten en stralen een uitzonderlijke precisie uit. Daarmee benadrukken de achterlichten de breedte van de auto, geven ze hem een nog opvallender en krachtiger uitstraling en zorgen ze voor herkenbaarheid zowel bij daglicht als in het donker.

Het interieur – exclusief en gericht op de autosport.
De koolstofvezel M-kuipstoelen zijn helemaal in overeenstemming met het thema van het interieur: gewichtsbesparing. De stoelen wegen zo’n 50% minder dan de sportstoelen in de BMW M4 Coupé. Ze bieden een ideale zitpositie en het comfort voor lange ritten, dankzij hun onovertroffen ondersteuning van het lichaam. De exclusieve bekleding in Alcantara en Merino-leder benadrukken – in combinatie met de M-strepen in de rugleuning, de driepunts veiligheidsgordels en de treklussen van de portieren – het karakter van de BMW M4 GTS: het is zowel een high-performance sportauto als een apart model. De BMW M4 GTS voor de Noord-Amerikaanse markt is voorzien van afwijkende M-kuipstoelen (inclusief een rugleuning met uitsneden), die voldoen aan de wettelijke eisen van Noord-Amerika.

Het sportstuur is ook bekleed met het exclusieve Alcantara. De markering van de middenstand accentueert het uiterst sportieve karakter van de BMW M4 GTS. En in plaats van de achterbank is de BMW M4 GTS voorzien van een met glasvezel versterkte kunststof (GFRP) plaat. Het schutbord tussen de cabine en de kofferruimte bestaan uit een koolstofvezel sandwichconstructie. Beide zijn bekleed met Alcantara en samen zorgen ze voor een gewichtsbesparing van ongeveer 40% bij deze componenten.

Het optionele Clubsport-pakket versterkt het racekarakter van de BMW M4 GTS. Het pakket omvat een rolbeugel in Acid Orange achter de voorstoelen, een zespunts veiligheidsgordel (die voldoet aan de eisen van de racerij**) en een brandblusser.

Nadere informatie over het officiële brandstofverbruik, CO2-emissiewaarden en elektriciteitsverbruik van nieuwe personenauto's is opgenomen in de richtlijn "Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, CO2-Emissionen und Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen", die kan worden verkregen bij alle dealers, bij de Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen en als PDF (2,7 MB) via http://www.dat.de/angebote/verlagsprodu ... rauch.html. Leitfaden CO2 (Guideline CO2).


Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

De officiële foto's (van Bimmerpost):


Exterieur:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Interieur:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Driver70
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2032
Lid geworden op: 28 jun 2015, 12:30
Type Auto: BMW 330i
Locatie: Amersfoort

Omg :In love: :In love: :In love:
G20 330i Executive Luxury Saphirschwartz
E89 Z4 28i M Saphirschwartz
F10 528i High Executive Luxury Sophistograu
F30 335i High Executive Luxury Imperialblau
E89 Z4 18i Pure Balance Alpinweiss III
E60 523i M Edition Tiefseeblau
E38 730i Individual
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Erg cool, ook weer is wat anders dan 50 tinten grijs, die gewaagde velgen en oranje accenten..

Wel apart, de M4 van MrJCB had al bijna 500pk OEM op de rollenbank.... Ben dan benieuwd wat deze zou moeten gaan doen..

19" voorop en 20" achter.. dat zie je normaal bij hele dikke lambo's :Hosanna:
Gebruikersavatar
DvG
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 430
Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:13
Type Auto: 335i E90. - F21 118i Msport Shadowline
Locatie: Rotterdam

Fantastisch! Wat een machine zeg. :Hosanna:
Dave E90 335i -M Paddle shifter - AFS - Ohlins / m3 suspension - Style 269 19" performance - M4 380mm brakes,
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

gruwelijk mooie auto... :In love:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

kweenie,op het eerste gezicht ziet het eruit als een kermisauto....er is maar 1 icoon e46 m3 csl ftw..
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Helemaal mooi :Klappen: al ben ik meer van de two tone , ben dan ook benieuwd hoe deze velgen onder een Austin Yellow M4 zullen staan.Kan Arjan wel begrijpen, maar de standaard M4 is veel te saai.Gelukkig zijn daar inmiddels zoveel goodies voor te koop dat ze de smaaktest met de E92M3 aan kunnen.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Michiel
Administrator
Administrator
Berichten: 13592
Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:52
Type Auto: E46 330Ci Cabrio M-tech II

NickB schreef:19" voorop en 20" achter.. dat zie je normaal bij hele dikke lambo's :Hosanna:
Dat zou nog eens een mooie subtiele mod zijn... :mrgreen:

Ik vind vooral het interieur gruwelijk mooi....
Drive it like you stole it...

E46 316i Black & Silverline - zwart 2004-2007
E90 318i 2010 - 2015
E39 Touring 540i Executive 2015 - 2017
F30 316i High Exe. M-sport 2015 -2020.
E46 330Ci Exe. M-tech II 2020 -
Gebruikersavatar
Driver70
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2032
Lid geworden op: 28 jun 2015, 12:30
Type Auto: BMW 330i
Locatie: Amersfoort

arjanv6 schreef:kweenie,op het eerste gezicht ziet het eruit als een kermisauto....er is maar 1 icoon e46 m3 csl ftw..
Een kermisauto? Dit is oem, dit is mooi. Ik vind het juist knap dat ze een auto die geschikt is voor het circuit zo smaakvol kunnen vormgeven. Petje af voor BMW.
Tuners (G power, etc) maken er pas echt een kermisauto van.
G20 330i Executive Luxury Saphirschwartz
E89 Z4 28i M Saphirschwartz
F10 528i High Executive Luxury Sophistograu
F30 335i High Executive Luxury Imperialblau
E89 Z4 18i Pure Balance Alpinweiss III
E60 523i M Edition Tiefseeblau
E38 730i Individual
martijn40
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 jul 2011, 13:38
Type Auto: bmw e90 325i aut. dynamic executive

Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Lekker dwars...:

[youtube][/youtube]
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Bevestigde nurburgring ronde tijd is...


!!!!

7:28 ->>> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times

!!!

ter vergelijking dat is sneller dan de Carrera GT, (even snel als) de mclaren mp4-12c en ferrari F12 berlinetta

[youtube][/youtube]
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Impressive stuff. Blijkt ook maar weer dat alle toeters en bellen op de auto ook echt een functie hebben.

Ziet er toch nog best smooth uit voor zo'n snelle ronde. :ja: :autotje spelen:

Wel mooi dat BMW zijn claims ook laat zien. Alfa maakte eerder ook al zo'n bold statement met de nieuwe Guilia QV, maar voorlooig nog niets van 'bewijs' dat ze sneller zijn dan de reguliere M3/M4.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Gaat soepeltjes rond indd. Maar de auto lijkt erg onderstuurd. Hij is natuurlijk zo afgesteld dat "iedereen" er hard mee kan gaan.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Plaats reactie

Terug naar “BMW M nieuws”