De nieuwe F87 M2 Competition onthuld.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

M2 Competition met M-Performance goodies erop:
Splitters, stickers, een nieuw setje wielen en zelfs een dikke vette vleugel behoren tot de mogelijkheden. Ook op het gebied van rijeigenschappen heeft BMW iets sportievers in huis. Zo kan de M2 Competition bijvoorbeeld 20 mm worden verlaagd. Die nieuwe 19-inch velgen zijn overigens niet alleen uiterlijk vertoon. Volgens BMW wegen ze 3.2 kg minder in vergelijking met de reguliere 19-inch wielen. De velgen kunnen in de kleuren Jet Black of Frozen Gold besteld worden. Meer geknetter en agressie krijg je met het M Performance uitlaatsysteem. Dit is een RVS uitlaatsysteem met een titanium einddemper. Het systeem snoept 8 kg van het gewicht in vergelijking met het reguliere uitlaatsysteem.

Bron: Autoblog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Leuk speelgoedje!
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Iemand het feature filmpje gezien van BMW? De M stoelen zijn optioneel, en denk dat heel veel optioneel wordt... Ik ben benieuwd wat de prijs gaat worden dan.. Het zal me niks verbazen als je full option richting de 130k gaat... Dan maar liever de M3 CS denk ik
Gebruikersavatar
Sanders
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1015
Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
Type Auto: E90 318i 2009
Locatie: Maastricht

Jordan schreef:Jammer dat ie geen gescheiden nieren heeft, dit lijkt nu één geheel.
Ik vind dit ook minder, komt ook op meer nieuwe modellen geloof ik te hebben gezien?
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan :Mpower:

325i Monaco Blue Showroom (gestolen)

318i LCI Titansilber Showroom
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

dannyvdberg schreef: De M stoelen zijn optioneel
Serieus?

What's next, optionele M motor :Dubbel:
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

dannyvdberg schreef:Iemand het feature filmpje gezien van BMW? De M stoelen zijn optioneel, en denk dat heel veel optioneel wordt... Ik ben benieuwd wat de prijs gaat worden dan.. Het zal me niks verbazen als je full option richting de 130k gaat... Dan maar liever de M3 CS denk ik
Aan het interview te horen van de " Boss himself" zou de prijs van de m2 CS niet zogek veel duurder worden dan de "eerste variant m2".
Daarom hebben ze ook niet gekozen voor o.a een carbon roof, keramische remmen etc.
Gezien ze veel optioneel houden drukt dit ook de vanaf prijs.

We wachten af :)
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:

BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Gebruikersavatar
LLNM4
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 5646
Lid geworden op: 03 jun 2011, 09:36
Type Auto: M4

Eindelijk een echte M motor...... grapje 008
M4 F82 MG I 537pk/705Nm stage.2+, CS hood. GTS flash, EDC CS, 763M, Armytrix & oem performanceuitlaat, Ohlins, LCI
M5 F10 600pk/700Nm, M drivers package/Vmax korte link
335i E92 471pk/700Nm, RB turbo kortelink
Plaats reactie

Terug naar “BMW M nieuws”