mrjcb schreef:Lekker hoor Marko, ben benieuwd wat er straks uit gaat komen als ie op een goede bank staat!!!
Het lukte bij ACS ook niet zonder de vermogens upgrade overigens. Ze hebben het vermogen sowieso niet kunnen meten. Ik ben ook erg benieuwd. Zal die jongens van de andere dyno morgen even bellen om af te spreken.
Folkert schreef:Goed bezig Marko
Ik geloof ook niet dat ze standaard zo veel pk's hebben.
Heb 2 maal een sprintje getrokken tegen de niewe M4 bij de ring in Duitsland met iemand van de BMW drivers academy.
1 x keer vanuit stilstand en 1 x rollende start. Als ze standaard echt rond de 500pk zitten dan viel het mij erg tegen
Een afwijking van ongeveer 5% moet wel mogelijk zijn vertelden ze mij ook. De 431pk is een onderwaarde welke door BMW is opgegeven.
mrjcb schreef:Folkert schreef:Goed bezig Marko
Ik geloof ook niet dat ze standaard zo veel pk's hebben.
Heb 2 maal een sprintje getrokken tegen de niewe M4 bij de ring in Duitsland met iemand van de BMW drivers academy.
1 x keer vanuit stilstand en 1 x rollende start. Als ze standaard echt rond de 500pk zitten dan viel het mij erg tegen
500 pk is idd wel erg veel. Snap het zelf ook niet zo goed waarom dat er bij de dynodag uitkwam. Enige wat ik kan verzinnen is dat de omstandigheden die dag wel goed waren voor een turbo. Er waren wel meer rare waarden die dag, zowel hoog als laag. En anders heb ik gewoon een "factory freak" denk ik
.
Sprintjes trekken in de M4 is best moeilijk. 1e en 2e versnelling bij droog wegdek gewoon heel veel tractieproblemen. 0-100 ben ik nog niet onder de 4.8 gekomen terwijl ik met de 335 vrij makkelijk 4.0 kon halen.
Sprintje naar 100 is inderdaad erg lastig als je je banden enigszins heel wil houden.
Hoe meet jij dat eigenlijk?