Mijn E46 M3CS Is niet meer...... :'(

Plaats hier de foto's van jouw BMW E30/E36/E46/E9x/F8x/G8x
Plaats reactie
JeroenK
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 193
Lid geworden op: 23 sep 2012, 11:48
Type Auto: E36 325i trackslet en een Individual E46 M3 CS
Locatie: Haarlem/Kuwait

Tja, ik ben alweer meer dan een week terug thuis, en vergeet haast om ook maar iets te posten over de M3! :roll: Dat kan natuurlijk niet dus hierbij dan maar wat foto's en als ik terug in nl ben zullen er ook wat filmpjes volgen!

ben afgelopen weekend met een paar mede bmw enthousiasten bij de lokale straat drag races wezen kijken (en een 2 tal drag races gedaan, waaronder een mustang GT, een chevy caprice SS met 450 pk en een E36 M3 3.2..... interesting!)

Was allemaal heel gezellig tot 1 van de jongens met zijn nieuwe project aan kwam zetten waar ik nog niks vanaf wist... zijn E36 2JZ met 550-800 PK (verschilt natuurlijk op hoeveel druk hij rijdt)

Afbeelding

Ook kwam 1 van de jongens in zijn E30 RB26DETT met 400 pk, helaas brak zijn gas kabel bij de aller eerste run, en mocht dus gesleept worden naar huis....

maargoed, waar dit topic om gaat is mijn huidige M3... dus hier wat fotos!

Bij de straat races s'avonds:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag naast ons huis ff wat mooie foto's gemaakt...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

more is coming later today.....
Laatst gewijzigd door JeroenK op 17 jun 2013, 19:08, 4 keer totaal gewijzigd.


For Speed Add Lightness
pinkel
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2811
Lid geworden op: 09 jan 2010, 18:44
Type Auto: EX E90 325i Executive 2005 nu Ford Focus Wagon Titanium 1.0 125pk
Locatie: Ridderkerk

Mooie :Mpower: 3.
Veel plezier ermee.
Groeten Robert.
Gebruikersavatar
hennep
WaxWizard
WaxWizard
Berichten: 2167
Lid geworden op: 07 jul 2008, 22:59
Type Auto: BMW E46 318i
Locatie: Brabant
Contacteer:

Mooie M3, het kan aan mij liggen maar bestaat er uberhaupt wel zoiets als een Club Sport M3. Ik dacht dat dit alleen bij de coupe bestond.
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

hennep schreef:Mooie M3, het kan aan mij liggen maar bestaat er uberhaupt wel zoiets als een Club Sport M3. Ik dacht dat dit alleen bij de coupe bestond.
Competition Sport. :ja:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
JeroenK
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 193
Lid geworden op: 23 sep 2012, 11:48
Type Auto: E36 325i trackslet en een Individual E46 M3 CS
Locatie: Haarlem/Kuwait

Zoals beloofd nog meer foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de goede kijkers, JA er zit helaas wat schade op de achterbumper, ik stond te wachten om de gate door te komen bij ons thuis en iemand schraapte zo langs de rechter hoek van me achterbumper en is meteen door gereden... dus hij kan weer naar de garage om gemaakt te worden helaas...... (komt in mei wel als ie richting nederland komt zoals de planning is)
Thys schreef:
hennep schreef:Mooie M3, het kan aan mij liggen maar bestaat er uberhaupt wel zoiets als een Club Sport M3. Ik dacht dat dit alleen bij de coupe bestond.
Competition Sport. :ja:
thats correct... in amerika word het ook wel een ZCP M3 genoemd...
For Speed Add Lightness
Gebruikersavatar
Marc
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 14738
Lid geworden op: 13 jul 2010, 11:24
Type Auto: E71 BMW X6 50i Xdrive
Locatie: Rosmalen

Mooie M3 :ja:
Afbeelding
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Je kan daar dus je auto midden op de straat zetten zonder dat je iemand hindert. Ook het strand is maar matig bezet geloof ik. Maar de BMW is mooi en daar gaat het om :ja:
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Peer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 14956
Lid geworden op: 04 jan 2011, 08:32
Type Auto: G20 330e HE M-Sport Performance

Die dragraces is dat de weg richting haven ?
G20 330e
G30 520i
F39 Sdrive 2.0i
F20 LCI 118i
F30 328i
E60 535d (te vinden op dit forum)
E90 LCI 325i (te vinden op dit forum)
E91 330d (te vinden op dit forum)
E46 320d
E30 316
E21 320
E21 320i
JeroenK
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 193
Lid geworden op: 23 sep 2012, 11:48
Type Auto: E36 325i trackslet en een Individual E46 M3 CS
Locatie: Haarlem/Kuwait

Peer schreef:Die dragraces is dat de weg richting haven ?
nee, de weg waar de fotos gemaakt zijn is de 6th ring richting iraq to (we zaten 15 minuten van de grens, daar komt geen hond snachts)

meestal racen we bij subhan (airport road) maar daar bleef de politie langs komen, dus na 3 uur daar gingen we met een stoet van 100+ autos richting jahra om te racen :)
performance schreef:Je kan daar dus je auto midden op de straat zetten zonder dat je iemand hindert. Ook het strand is maar matig bezet geloof ik.
nee hoor, dit is een grote parkeer garage, na 7e s'avonds staat dit vol en kan je er je kont niet keren.. morgen ga ik ook richting de kuwait towers voor foto's (vandaag geen tijd meer voor gehad helaas) openbaar strand gebruikt niemand, vrouwen mogen daar niet in badkleding lopen, aangezien je tot over je knieën en schouders bedekt moet worden, dus gaan ze allemaal naar prive stranden zoals hotels etc...
performance schreef:Maar de BMW is mooi en daar gaat het om :ja:
daar gaat genoeg tijd en geld in zitten, om de dag opnieuw wassen etc... maar all worth the time and money :)
For Speed Add Lightness
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Heb je ook foto's van het interieur Jeroen? Krijg het idee dat het een normale M3 is ipv. een CS en anders is het een andere uitvoering dan de CS die we hier in Europa kennen. De CS is namelijk nooit in de States geleverd als je 'm vergelijkt met de Amerikaanse (US en CAD) ZCP M3. Hij lijkt er in grote lijnen verder wel op.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
JeroenK
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 193
Lid geworden op: 23 sep 2012, 11:48
Type Auto: E36 325i trackslet en een Individual E46 M3 CS
Locatie: Haarlem/Kuwait

ik heb er niet zoveel momenteel, morgen als ik weer wat foto's maak zal ik er ff wat schieten! het enige wat ik nu heb is het volgende (oude fotos van de dag dat ik de auto ophaalde, dus interieur is niet helemaal schoon....):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

als je aangeeft wat je precies wilt zien van het interieur maak ik daar even detail fotos van...
For Speed Add Lightness
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Heb al genoeg gezien... Idd. CS specs... :ja:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
JeroenK
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 193
Lid geworden op: 23 sep 2012, 11:48
Type Auto: E36 325i trackslet en een Individual E46 M3 CS
Locatie: Haarlem/Kuwait

waar kan je dat dan aan zien of het CS is of niet van binnen?
For Speed Add Lightness
Gebruikersavatar
hennep
WaxWizard
WaxWizard
Berichten: 2167
Lid geworden op: 07 jul 2008, 22:59
Type Auto: BMW E46 318i
Locatie: Brabant
Contacteer:

Ik wist niet eens dat dit bestond. Maar als ik zo de foto's van het interieur bekijk, zie ik een alcantara stuur en de 2 kleurige zetels en afwijkende kleur van de armsteun tov de deurkaarten. Als dit niet zo is kan Joop je dan vast vertellen waar hij het wel aan ziet.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Het alcantara stuur met de enkele M-track mode knop icm met een alcantara versnellingspook (niet bij de SMGII) en handremgreep, die zijn specifiek voor de CS of ZCP...

...de rest is volgens de 'standaard' M3 optielijst.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “M3/M4: Showroom & Projecten”