Doosje met veren staat nog steeds in garage... nog geen tijd gehad voor montageperformance schreef:Folkert heeft Eibach veren als het goed is. Ik heb gemist of hij er iets van merkt met rijden.
Foto lijkt me ook super
Maar heb nog wel een foto
Doosje met veren staat nog steeds in garage... nog geen tijd gehad voor montageperformance schreef:Folkert heeft Eibach veren als het goed is. Ik heb gemist of hij er iets van merkt met rijden.
Foto lijkt me ook super
Ik vind het nogal aan de dure kant, de coding services zijn in NL ook wel te vinden voor een prijs onder de $500 (incl. kabel). Een paar onschadelijke vinkjes zetten in de softwareThe options you requested below fall under our engine tune and coding
services. We offer our engine tune for $999 with servotronic steering
changes for a limited time. We also offer our coding services for $350 and
$150 for the coding cable. We can offer you a package deal for both our
engine tune and coding for $1424 (saving you $75).
We also offer DCT software for your vehicle as well. If you're interested,
we can also offer you a package deal for the software as well.
Visit the following link regarding the tune: http://www.bpmsport.com/BPMTune.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Visit the following link regarding our coding services: http://www.bpmsport.com/BPMCoding.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
We would also need your address prior to shipping international so we can
accurately quote you on shipping.
Feel free to email or call us at (310) 488-2418 if you have any additional
questions or if you're ready to place an order.
Het zou de software uit de M3 GTS zijn, een aangepaste configuratie van schakelmomenten etc. Volgens de reviews zou deze "beter" zijn. Bij het tot stilstand komen, zou het schakelen naar de 1e versnelling soepeler lopen etc. etc. M.a.w. een verfijning van de software.EVOO schreef:Wat houd de DCT software dan in ?
Misschien heb ik het ergens gemist maar heeft een van jullie dit inmiddels al laten aanpassen? Ik was namelijk vanmorgen bij mijn dealer voor een nieuwe accu (eindelijk) en vroeg of ze meteen die brandstof waarschuwing konden opschuiven. Ze hebben naar eigen zeggen het hele menu doorgelopen maar zijn deze optie niet tegengekomen.Dejan schreef: Een paar die mij wel handig lijken:
- brandstof waarschuwing op 1/8 i.p.v. 1/4 van de tank.
Ik heb het zelf nog niet, maar MTH34 wel dacht ik....of Folkert....even opzoeken....ThomV schreef:
Misschien heb ik het ergens gemist maar heeft een van jullie dit inmiddels al laten aanpassen? Ik was namelijk vanmorgen bij mijn dealer voor een nieuwe accu (eindelijk) en vroeg of ze meteen die brandstof waarschuwing konden opschuiven. Ze hebben naar eigen zeggen het hele menu doorgelopen maar zijn deze optie niet tegengekomen.
Jawel, maar het is een "engine tune", en dat doen dealers nietMTH34 schreef:De koudestart valt niets aan te doen (bij de dealer tenminste niet)
Bij mij komt de melding ook bij een range van +/- 100km. Dit houdt dus in dat ik ongeveer 20% van de tijd met die irritante melding rond rij. Volgens de dealer dus niets aan te doen. Niet onoverkoombaar, maar hoop toch dat het tegendeel alsnog wordt bewezen.MTH34 schreef:Wat ze mij hebben vertelt is dat de brandstofreserve variabel is in te stellen. Was rond de 130km nu rond de 100km. Nog steeds te veel naar mijn mening, maar ik vind het wel goed zo.
Dejan schreef:Het zou de software uit de M3 GTS zijn, een aangepaste configuratie van schakelmomenten etc. Volgens de reviews zou deze "beter" zijn. Bij het tot stilstand komen, zou het schakelen naar de 1e versnelling soepeler lopen etc. etc. M.a.w. een verfijning van de software.EVOO schreef:Wat houd de DCT software dan in ?