BMW M3 E46 Carbon Schwarz CSL 19"

Plaats hier de foto's van jouw BMW E30/E36/E46/E9x/F8x/G8x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Ben ook zeer benieuwd hoe deze banden zich houden in de regen.
Ik durfde het niet aan met PS cup ben daarom voor PS2 N2 gegaan.


Alpina B5 Biturbo
Boink
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 241
Lid geworden op: 20 mar 2013, 10:32
Type Auto: BMW M3 E46
Locatie: Delft
Contacteer:

BartM3 schreef:En wat voor auto rij je als het regent?
Dezelfde :)
performance schreef:Heb even gegoogled kende deze banden nog niet :ja: wanneer weet je hoe ze rijden ?
Geef me nog tot eind van de maand, dan heb ik er ervaring mee en ook in regen. :)
Danishbmw schreef:Je had het er al over in een topic hier op het forum. Deze zijn meer regenproof toch ?

Zijn de kruisjes(profiel) helemaal verdwenen aan de buitenkant?
Yes, lijken meer op de PSS qua profiel. Compound is alleen anders en tot nu toe gaan ze lekker. Zonder temperatuur in de banden moet je niet al te gek doen maar voor nu ben ik best tevreden over de banden en zijn de horrorverhalen nog niet bevestigd. Nu heeft het ook nog niet echt geregend toen ik met de auto reed.

Moet ze nog aan een echte test onderwerpen op de ring, maar dat wil ik in mei doen nog.

Komende week komt er overigens een andere BMW aan voor een maand die ik aan de tand mag voelen. Iets met 600+ pk :D
Boink
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 241
Lid geworden op: 20 mar 2013, 10:32
Type Auto: BMW M3 E46
Locatie: Delft
Contacteer:

Vorige week in de regen gereden met de CUP 2. Eerlijksheidshalve durf ik te zeggen dat ze zich niet heel anders gedragen dan de Pilot Super Sports die ik er voorheen onder had. Uiteraard moet je niet denken dat je volgas een bocht doorkan. Enige voorzichtigheid is wel geboden maar dat was met de PSS ook al vond ik. Ik kan er prima mee rijden en met droog weer is het helemaal leuk als je een snellere auto achter je hebt hangen en er vervolgens in de bocht hem weer een afstandje rijdt ;)
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Gaaf een 600 + PK op afstand rijden :ja:
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Harrympower
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 dec 2014, 01:05
Type Auto: E46 ///m3 cabrio, e30 ///m3
Locatie: Drachten
Contacteer:

Boink schreef:Bedankt allemaal! Binnenkort wordt waarschijnlijk de voorbumper herspoten, deze is een beetje gehavend uit de strijd van de winter gekomen helaas. Kan dat niet aanzien dus daar moet ff wat nieuwe verf over heen, maar dat gebeurt pas volgende maand als die kou nu eindelijk eens weg is.. tot nu toe valt er alleen maar sneeuw....

Eind volgende maand ook een trip naar de Nurburgring op de planning en wil dan ook even wat rondjes sturen :)

Vandaag ook de relais van de SMG bak vervangen, de oude liep op zijn einde. Het verschil is nu al te merken. Daar waar het met de oude relais wat langer duurde met schakelen is het met de nieuwe snel gebeurd. Ook het starten gaat wat soepeler heb ik het idee! Kleine update van 7 euro die een hoop kan verhelpen :) Wil binnenkort ook de CSL software op de CSL bak programmeren. Schijnt dan ook wat lekkerder te rijden :)

Dat Relais van de SMG is dat de zalm kleurige die in de zekering box is gemonteerd?
nr 12 63 1 742 690
Afbeelding
In ETK staat echter een ander relais met een dubble contact. nr : 61368366646
beetje vreemd?... kan het relais type plaatsen wat er in zit, of heeft het toegevoegde waarde het relais met dubbel-contact te plaatsen.
Ik zie het voordeel van zo'n dubbel-contact wel,... maar lijkt goedkoper om het relais over een paar jaar nogmaals preventief te wisselen.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=36
Only OEM
E46 ///M3 cabrio individual
E36///M3 cabrio(ex)
E30 ///M3
E30 325i(ex)
E21 323i edition S (ex)
E21 320 (ex)
Danishbmw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1144
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:30
Type Auto: Squirtende M3
Locatie: Hoofdstad

Harrympower schreef: Dat Relais van de SMG is dat de zalm kleurige die in de zekering box is gemonteerd?
l]
Yes :ja: .
Team Motorsport, winners of the kart event 2014.
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah

Afbeelding
Danishbmw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1144
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:30
Type Auto: Squirtende M3
Locatie: Hoofdstad

Harrympower schreef: Dat Relais van de SMG is dat de zalm kleurige die in de zekering box is gemonteerd?
l]
Yes in de zekeringenbox onder de motorkap rechts.:ja:.
Team Motorsport, winners of the kart event 2014.
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “M3/M4: Showroom & Projecten”