start probleem e92 m3

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerrit11
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
Type Auto: F31 335d + 320d Lci
Locatie: ijsselstein

Ja,, hij stuurde vanmorgen berichtje waarbij ie liet zien dat ie gewoon weer starte.
ga m straks ophalen.
Maar,, kijk bij anderen waar ie stond hebben ze naar de storingen gekeken die ie op dat moment aangaf, en niet naar wat die storingen veroorzaakte.
Ik had t schema van die storingen hier liggen en keek er met hem naar, maar voordat hij ook maar iets gezien had wist ie al dat t starten kwam omdat de vanos naar ze uiterste draaide en daarom niet starte. die kregen geen voeding en vanuit daar ging ie kijken.
Het stomme ,, ook van mij,, ik heb altijd al gedacht dat ik een massa draad miste daar maar er zat er een op! hij zat alleen op een loze schroef en daar hebben we allemaal overheen gekeken!!! Hij begon gewoon simpel met t meten van de draden en had al snel raak. Nog link ook,, als ie daar ze massa niet krijgt gaat ie t elders zoeken, je kan maar zo de hele boel verbranden!!

Toch,, Zo simpel he,,, maar ik ben idd heel blij, heb 5 maanden met dit gezeik gezeten.
Kan nu verder gaan en m goed maken, ging van t weekend over de 100.000km dus straks de lagerschalen en een beurt, voor t geval dat blok straks op een hoop gaat!!! 004 005 005
Thanks guys..


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Helemaal goed.

We zullen ons banknummer opgeven voor onze fee.
Nobody said it was easy....
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Cool! Wel de accupool losgehaald voor t vastmaken van de massakabel? :roll:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
gerrit11
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
Type Auto: F31 335d + 320d Lci
Locatie: ijsselstein

Ik iig niet.. 005
Gelijk me navi geupdate naar 2016, re van de week bij Venlo kon ie die nieuwe weg nog niet richting duitsland, zo nou ook wel opgelost zijn!!
Die lagerschalen wilde hij ook wel doen a 1550,- incl.
Zal nu wel beter slapen, vanmorge om 0400 al wakker, spanning 001 001 001 ..
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Ha zo zie je maar weer, nu weet ik weer waar checklists goed voor zijn :ja:
Plaats reactie

Terug naar “M3/M4: Motorisch/Performance”