F8x GTS steering/diff remap/CS EDC remap

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Sjorrit
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 105
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:20

Hey hoi,

Ik ben aan het kijken naar een M4/M3 zonder comp pack. Nu lees ik veel op de US fora dat je de computers van de electrische stuurbekrachtiging, traction control/diff en de dempers kan remappen naar de settings van de GTS en de CS (GTS heeft geen EDC maar de CS wel) en dat hierdoor de auto een stuk beter gaat rijden en comfortabeler is. Bij welke bedrijven binnen NL kan dit? Ik kan een remote tune doen via internet met de laptop maar het voelt toch prettiger om langs te gaan bij een bedrijf en in persoon het erover te hebben lijkt me.

Ik heb ook gezocht op andere NL fora maar wel wordt bijna niet over de M3/M4 F8x serie gesproken.


Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

Heb je een mail gestuurd.
M234
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2022, 21:44
Type Auto: M3 F80

Goedenavond, ik heb onlangs een M3 gekocht en ben op ook zoek naar een coder in nederland die dit doet, kan er niets over vinden op internet en ben al dagen op zoek hiernaar..
Als iemand weet wie mij kan helpen hiermee zou dat fijn zijn.
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11494
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

:Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel:
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

M234 heb ook jou een mail gestuurd met info :wink:
M234
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2022, 21:44
Type Auto: M3 F80

psycholander, leuk je te hebben ontmoet, zoals al samen getest werkt alles prima. Nadat ik weg ben gegaan vanmiddag even uitgebreid getest en de flash werkt prima. In comfort meer comfortabeler ( de vrouw viel dat gelijk op en die moet je ook een beetje tevreden houden ;)), beter en sneller schakelen. In sport en sport plus kan de auto nu veel beter zijn power van de achterwieltjes op de weg zetten. Zoals we samen al hadden getest zoekt de kont nog wel bij helemaal open maar gaat veel gecontroleerder dan stock. Ik ben zeer tevreden en raad deze OEM GTS/CS flash zeker aan. Nu in afwachting of onze vrienden van CJIB nog fanmail sturen want het ging hier en daar wel heeel hard maar ja, soms moet je wel eens testen....
Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

Fijn om te horen!

Was gezellig en wat een gave M3 heb je :In love:
Plaats reactie

Terug naar “M3/M4: Motorisch/Performance”