Peet's nieuwe aanwinst foto's page 63

Plaats hier de foto's van jouw BMW E82
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Peet schreef:Ik weet wel in wie zn spiegel ik wil zitten :mrgreen:
Af gezien van het feit, of dat wel zo handig voor me is en of me dat wel lukt, denk ik niet dat ik dat durf. :oops:


Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

Leo335ci schreef:
Peet schreef:Ik weet wel in wie zn spiegel ik wil zitten :mrgreen:
Af gezien van het feit, of dat wel zo handig voor me is en of me dat wel lukt, denk ik niet dat ik dat durf. :oops:
Sorry Leo, die eer valt niet toe aan jou :mrgreen:
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Peet schreef:
Thys schreef: Ja maar ik denk niet dat hij dat wil! :mrgreen:
Ja hoor daar heb je m weer, dacht al waar blijft ie :mrgreen:
:Dubbel: :Dubbel:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Danishbmw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1144
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:30
Type Auto: Squirtende M3
Locatie: Hoofdstad

Ik zou Leo niet onderschatten.. Hij Had mooie tijden gereden op het kart event.
Team Motorsport, winners of the kart event 2014.
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah

Afbeelding
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Die van hem stonden er in minuten, de rest in seconden. Ms vergis je je daar in.
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Danishbmw schreef:Ik zou Leo niet onderschatten.. Hij Had mooie tijden gereden op het kart event.
Als ambtenaar weet hij als geen ander hoe je rondjes moet draaien. Maar de Eiffel heeft een echt einddoel.... :mrgreen:
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Danishbmw schreef:Ik zou Leo niet onderschatten.. Hij Had mooie tijden gereden op het kart event.
Dat was toen ik de helft van de baan had afgesneden, maar dat heeft waarschijnlijk niemand in de gaten gehad. :shock:

Niettemin, houden zo Danish. :ja: :mrgreen:
highperformance schreef:Die van hem stonden er in minuten, de rest in seconden. Ms vergis je je daar in.
:roll: :shock: :nou: :wtf:
Ja, ik ook van jou John, eneuh... brilletje nodig of zo? :mrgreen:
Dejan schreef:Als ambtenaar weet hij als geen ander hoe je rondjes moet draaien. Maar de Eiffel heeft een echt einddoel.... :mrgreen:
Het klinkt misschien raar, maar dat rondjes draaien komt me totaal onbekend voor. Ook nooit van gehoord en ik wil er eigenlijk ook liever nix over horen en/of mee te maken hebben. Ervaring leert, dat hoe meer je weet, des te meer je moet doen en daarvoor ben ik natuurlijk geen ambtenaar geworden. :fylol:

Eiffel, einddoel, allemaal moeilijke dingen. :? Het woord doel alleen al duidt op actie, op bewegen, op na moeten denken, op transpireren, op een hoop gedoe waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. :?

Mijn einddoel :In love: ligt zaterdagavond weer heerlijk naast me in ons bedje. :ja:
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

wat goed te maken leo ? :P
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

Vandaag maar eens wat aan de sound kwaliteit van de 1M gedaan, was al niet slecht, maar nu is t echt top :In love:

Wilde als volgende mod een N55 midpipe installeren en zo mn tussen of secundair katalysatoren te verwijderen waardoor mn turbos wat sneller en vrijer kunnen opspoelen, geeft ook een aantoonbare ( bij anderen die me voorgingen ) pk/nm stijging in t middengebied, leuke bijkomstigheid, maar heb ondertussen besloten de kats hier in de buurt (ESP uitlaten Kiel Windeweer) te laten verwijderen en tussenstukken in laten lassen, heb met name door t natte weer vandaag nog niet echt kunnen testen wat dat voor mijn 1M betekend, maar dat gaan we dan zeker nog wel eens proberen uit te vinden.
Wat ik vandaag wel heb uitgevonden is dat t geluid met grote sprongen ( was al niet echt slecht ) vooruit is gegaan en de wagen veel agressiever klinkt en een stuk luider ( lees mooier :mrgreen: ), had ik eigenlijk voor t eifelweekend moeten doen, maar ja zoals zovele zaken ........
Moet ik v d week anders nog maar ff naar de Eifel :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Leveren ze daar een beetje vakwerk Peter? M'n MX-5 moet ook nog een nieuwe uitlaat.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

Thys schreef:Leveren ze daar een beetje vakwerk Peter? M'n MX-5 moet ook nog een nieuwe uitlaat.
Thijs die gasten maken uitlaten voor allerlei superwagens, heb de GTR er ook nog ff gehad voor reparatie, die weten echt wel wat ze doen, zitten er al 30 jaar? en zijn niet de duursten, en kunnen je ook helpen met uit te vinden wat je wil, en wat hun denken wat werkt... :ja:
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Super, ga ik daar eens een mailtje aan wagen.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Ik had voor de vorige Eiffelrit ook de Cats laten verwijderen. Ze zitten er nu weer onder. Zonder kun je niet rijden namelijk . De stank achter de auto is niet normaal meer, lijkt op dat van een opgevoerde scooter. Wat ik ook niet wist is dat er een geel kleurige aanslag achter op de auto komt die moeilijk weg te poetsen is.
Op de eerste foto die twee bollen zijn resonantie dempers , zonder resonantie dempers en cats was mijn auto te luid. Ben nu aan het kijken om er sport cats tussen te laten zetten.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

performance schreef:Ben nu aan het kijken om er sport cats tussen te laten zetten.
Ik zou je ze graag verkopen, maar er zitten nog meer onderdelen aan de Akra vast :roll:

Snel maar even een soundcheck Peet, ben benieuwd hoe het nu klinkt :ja:
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

performance schreef:Ik had voor de vorige Eiffelrit ook de Cats laten verwijderen. Ze zitten er nu weer onder. Zonder kun je niet rijden namelijk . De stank achter de auto is niet normaal meer, lijkt op dat van een opgevoerde scooter. Wat ik ook niet wist is dat er een geel kleurige aanslag achter op de auto komt die moeilijk weg te poetsen is.
Op de eerste foto die twee bollen zijn resonantie dempers , zonder resonantie dempers en cats was mijn auto te luid. Ben nu aan het kijken om er sport cats tussen te laten zetten.
Er is een groot verschil met Cats laten verwijderen ( down pipes ) of de secundair cats verwijderen bij een N54, mn hoofdcats zitten er nog gewoon in hoor, wat jij noemt de 2 bollen dat zijn de secundair cats, de resonantie demper zit daar net achter ( niet te zien op de foto ) en die zit er nog steeds op, de secundair cats zijn op de N55 nooit gebruikt ( niet nodig waarschijnlijk vanwege lagere emissie uitstoot van de single turbo? ), dus nee ik ruik de mijne niet :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “1M: Showroom & Projecten”