Gestolen! BMW E91 335i LCI M-Sport
- Erik_WhiteE90
- VIP Driver
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 26 feb 2021, 19:26
- Type Auto: BMW E90 LCI 2010
- Locatie: omgeving Geldermalsen
Prachtige E91
Ford Transit Connect 2014 - 2018
E46 325Ci 2018-2020
E60 520i 2020-2021
E90 318i 2021 - heden
-
- Being a part of it
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 27 jan 2019, 08:03
- Type Auto: BMW E91 335i
Vorige week een stuk gereden met een BMW M5 Competition:

Vermogen van 625 pk
Koppel 750 Nm
Van 0-100 in 3,3 seconden
Topsnelheid 305 km/u
Gigantische keramische schijven, remt echt bizar!
Prijs van al dat moois, een goeie €210,000,-
Wat een onwijs brute bak....

Vermogen van 625 pk
Koppel 750 Nm
Van 0-100 in 3,3 seconden
Topsnelheid 305 km/u
Gigantische keramische schijven, remt echt bizar!
Prijs van al dat moois, een goeie €210,000,-
Wat een onwijs brute bak....

BMW E91 335i N55 LCI M-Sport xHP MHD stage 2+
-
- Being a part of it
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 27 jan 2019, 08:03
- Type Auto: BMW E91 335i
Klopt, ziet er voor een M zeer beschaafd en er viel ook prima normaal mee te rijden.
In de soepelste stand al wel flink stug, maar daar hou ik persoonlijk wel van.
Maarja, het zal altijd wel bij dromen blijven
In de soepelste stand al wel flink stug, maar daar hou ik persoonlijk wel van.
Maarja, het zal altijd wel bij dromen blijven

BMW E91 335i N55 LCI M-Sport xHP MHD stage 2+
-
- Being a part of it
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 27 jan 2019, 08:03
- Type Auto: BMW E91 335i
Uitlijnen en verlagen achter heeft mij auto goed gedaan, auto loopt als op rails
Verder geen bijzonderheden, vind het nog steeds een heerlijke wagen.
Onlangs ook nog gereden met een nieuwe M3 Competition:

Stuk leuker om mee te rijden dan de M5, lichter vooral.
Verder is de afwerking echt mooi, deze had o.a. oranje leer van binnen.
Interieur verder ook prachtig, dan merk je dat een E9x toch al behoorlijk gedateerd is...
Keramische schijven remmen wel als een anker, dacht dat die past echt goed werkten als ze gloeiend heet zijn?
Verder is de auto natuurlijk serieus snel met 510 pk, maar vind ik de snelheidsbeleving toch een klein beetje tegenvallen?
Ligt ook erg goed op de weg en er is ook prima normaal mee te rijden, geen nerveuze auto.
Qua rijden vind ik de electronische stuurbekrachtiging lang niet zo prettig als de stuurbekrachtiging van de E91.
En ook het versterkte geluid van de auto via de speakers klonk behoorlijk fake, doet afbraak aan een auto van die prijs wat mij betreft.

Verder geen bijzonderheden, vind het nog steeds een heerlijke wagen.
Onlangs ook nog gereden met een nieuwe M3 Competition:

Stuk leuker om mee te rijden dan de M5, lichter vooral.
Verder is de afwerking echt mooi, deze had o.a. oranje leer van binnen.
Interieur verder ook prachtig, dan merk je dat een E9x toch al behoorlijk gedateerd is...
Keramische schijven remmen wel als een anker, dacht dat die past echt goed werkten als ze gloeiend heet zijn?
Verder is de auto natuurlijk serieus snel met 510 pk, maar vind ik de snelheidsbeleving toch een klein beetje tegenvallen?
Ligt ook erg goed op de weg en er is ook prima normaal mee te rijden, geen nerveuze auto.
Qua rijden vind ik de electronische stuurbekrachtiging lang niet zo prettig als de stuurbekrachtiging van de E91.
En ook het versterkte geluid van de auto via de speakers klonk behoorlijk fake, doet afbraak aan een auto van die prijs wat mij betreft.
BMW E91 335i N55 LCI M-Sport xHP MHD stage 2+
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2138
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Lekker hoor die M3!
Hoor er toch veel positieve verhalen over de nieuwe M motor. Ook qua tunings potentieel.
Qua snelheidsbeleving vond ik de F80 ook al tegenvallen. Ja het rijd op papier snel, maar je hebt niet echt die beleving achter het stuur, wat je wel zou verwachten
Hoor er toch veel positieve verhalen over de nieuwe M motor. Ook qua tunings potentieel.
Qua snelheidsbeleving vond ik de F80 ook al tegenvallen. Ja het rijd op papier snel, maar je hebt niet echt die beleving achter het stuur, wat je wel zou verwachten
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit uberhaupt in M modellen toepassen.. dit stoorde mij ook al behoorlijk in de M2 toen ik hem kocht. Gelukkig kan je dit wel uitcoderen met bimmercode.
-
- Being a part of it
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 27 jan 2019, 08:03
- Type Auto: BMW E91 335i
De M2 lijkt mij persoonlijk de leukste BMW om te rijden, heb er helaas nog niet mee gereden. Stiekem kijk ik wel eens naar M2's, Hofmeister had een tijdje geleden een mooie witte staan:Miggel88 schreef: ↑08 dec 2022, 12:01 Lekker hoor die M3!
Hoor er toch veel positieve verhalen over de nieuwe M motor. Ook qua tunings potentieel.
Qua snelheidsbeleving vond ik de F80 ook al tegenvallen. Ja het rijd op papier snel, maar je hebt niet echt die beleving achter het stuur, wat je wel zou verwachten
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit uberhaupt in M modellen toepassen.. dit stoorde mij ook al behoorlijk in de M2 toen ik hem kocht. Gelukkig kan je dit wel uitcoderen met bimmercode.

Ach ja, als ik de oudejaarsloterij win, ga ik er een halen...

BMW E91 335i N55 LCI M-Sport xHP MHD stage 2+
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2138
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Dat is ook een mooi exemplaar inderdaad!
Als je de kans krijgt zeker eens doen
Voor mij was de keuze destijds lastig tussen de M3/M4 en de M2.
M3 en M4 ook topwagens met hun eigen karakter. Welliswaar ook meer wagen en meer luxe maar toch qua rijbeleving vond ik het tegenvallen en te “braaf”.
De M2 vond ik echt net een kart, direct qua sturen, lekker stug en doet wat het moet doen zodra je het vraagt. Gewoon meer “hardcore” tegenover een M3/M4.
Dat was uiteindelijk ook de doorslag voor mij persoonlijk om toch voor de M2 te kiezen destijds. Tot heden nog steeds geen enkele spijt van gehad.
Als je de kans krijgt zeker eens doen

Voor mij was de keuze destijds lastig tussen de M3/M4 en de M2.
M3 en M4 ook topwagens met hun eigen karakter. Welliswaar ook meer wagen en meer luxe maar toch qua rijbeleving vond ik het tegenvallen en te “braaf”.
De M2 vond ik echt net een kart, direct qua sturen, lekker stug en doet wat het moet doen zodra je het vraagt. Gewoon meer “hardcore” tegenover een M3/M4.
Dat was uiteindelijk ook de doorslag voor mij persoonlijk om toch voor de M2 te kiezen destijds. Tot heden nog steeds geen enkele spijt van gehad.
-
- Being a part of it
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 27 jan 2019, 08:03
- Type Auto: BMW E91 335i
De auto heeft ondertussen een beurt gehad, is voorzien van een verse APK en er de Rail pressure sensor is vervangen.
Die brakke sensor zorgde ervoor dat de auto in noodloop ging, oorzaak was snel gevonden en opgelost.
Verder ook de navigatie voorzien van de nieuwste kaart en verder vooral genieten!
Elke rit is een feest en als ik wegloop kijk ik nog iedere keer achterom, voor mij het teken dat de auto nog steeds erg goed bevalt
We kwamen ook zijn broertje nog tegen

Heb voor de gein eens globaal uitgerekend wat de auto me maandelijks kost en gekeken wat je bijvoorbeeld met private lease kunt rijden voor dat bedrag.
Ehm, ik hou het voorlopig nog lekker bij deze auto
Die brakke sensor zorgde ervoor dat de auto in noodloop ging, oorzaak was snel gevonden en opgelost.
Verder ook de navigatie voorzien van de nieuwste kaart en verder vooral genieten!
Elke rit is een feest en als ik wegloop kijk ik nog iedere keer achterom, voor mij het teken dat de auto nog steeds erg goed bevalt

We kwamen ook zijn broertje nog tegen


Heb voor de gein eens globaal uitgerekend wat de auto me maandelijks kost en gekeken wat je bijvoorbeeld met private lease kunt rijden voor dat bedrag.
Ehm, ik hou het voorlopig nog lekker bij deze auto

BMW E91 335i N55 LCI M-Sport xHP MHD stage 2+