Dutch79 E90 330i (p165: nieuwe dynamo...)
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
@remco: Klopt. Uitboren en dan met schroeven en carrosserieringen weer vastdraaien.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Vandaag n jaarlijkse oliebeurt gegeven, ook al heb ik er in t afgelopen (Corona)jaar maar 8K mee gereden
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Nice evengoed al de olie vervangen
Herkenbaar vwb de kilometers haha, mijn zakelijke leasewagen staat al stil (ofja aan de lader) sinds 16 maart vorig jaar de enige rit die ik een aantal weken trug heb gedaan is naar de dealer voor een APK en onderhoudsbeurt…
Herkenbaar vwb de kilometers haha, mijn zakelijke leasewagen staat al stil (ofja aan de lader) sinds 16 maart vorig jaar de enige rit die ik een aantal weken trug heb gedaan is naar de dealer voor een APK en onderhoudsbeurt…
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Nee, niet op korte termijn. Op z'n vroegst volgend jaar. Ik rij tegenwoordig ook maar weinig
Eigenlijk nog steeds heel blij met de 330i
Eigenlijk nog steeds heel blij met de 330i
- Ballistic
- Getting the hang of it
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
- Type Auto: BMW E91 335i N54
Moest ik een turbo-loze BMW kiezen dan staat dit type hoog op de lijst. Boven de nieuwere (F30+) 4cil turbo's in ieder geval.
Android head unit erin, een digitaal cluster, misschien een valve job en genieten maar
Android head unit erin, een digitaal cluster, misschien een valve job en genieten maar
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
De E90/92 M3 met V8 overweeg ik wel eens als NA opvolger. Lijkt me ook echt genieten.
Maar grote kans dat t uiteindelijk toch 'n F3X gaat worden.
Maar grote kans dat t uiteindelijk toch 'n F3X gaat worden.
-
- VIP Driver
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15
Waarom moet jij een turbo motor kiezen?Ballistic schreef:Moest ik een turbo-loze BMW kiezen dan staat dit type hoog op de lijst. Boven de nieuwere (F30+) 4cil turbo's in ieder geval.
Android head unit erin, een digitaal cluster, misschien een valve job en genieten maar
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Inderdaad, of je moet al een pak geld hebben voor een porsche GT3 of GT3RS, heerlijke atmosferische blokken die je tot 9000 toeren kan jagen..
Maar een M3 met V8 Dutch blijft ook een heerlijk monster!
Maar een M3 met V8 Dutch blijft ook een heerlijk monster!
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- snoep
- VIP Driver
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 06 feb 2016, 07:58
- Type Auto: Diverse BMW's
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
^ Kwestie van smaak misschien maar persoonlijk vind ik in ieder geval de S85 motor van BMW leuker dan die Porsche-motoren.
- snoep
- VIP Driver
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 06 feb 2016, 07:58
- Type Auto: Diverse BMW's
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
^ Kwestie van smaak misschien maar persoonlijk vind ik in ieder geval de S85 motor van BMW leuker dan die Porsche-motoren.
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Die worden helaas niet meer gebruikt tegenwoordig.
Heb zelf nog nooit met een s85 M5 of M6 gereden dus kan het niet vergelijken met een Porsche gt3 of gt3rs waar ik nu 2x in heb mogen rijden. Ik vond het qua karakteristiek echt fenomenaal (met PDK).
Heb zelf nog nooit met een s85 M5 of M6 gereden dus kan het niet vergelijken met een Porsche gt3 of gt3rs waar ik nu 2x in heb mogen rijden. Ik vond het qua karakteristiek echt fenomenaal (met PDK).
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- Ballistic
- Getting the hang of it
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
- Type Auto: BMW E91 335i N54
Ik moet niks maar een N52/N53 NA 6cil is natuurlijk superieur aan de 4cil turbo motoren van BMWTechn schreef: ↑25 jun 2021, 21:29Waarom moet jij een turbo motor kiezen?Ballistic schreef:Moest ik een turbo-loze BMW kiezen dan staat dit type hoog op de lijst. Boven de nieuwere (F30+) 4cil turbo's in ieder geval.
Android head unit erin, een digitaal cluster, misschien een valve job en genieten maar