Witte BMW E90 (Update: Nieuwe wieldoppen P8)

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oscar
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 617
Lid geworden op: 24 apr 2015, 00:11
Type Auto: E91 335 XI
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Roelhg schreef:Haha ik denk dat ik 1 velg per keer kwijt kan :D Thnx voor het advies, waar kan ik vinden welke schijven er onder mijn E90 passen? Zou het mooier vinden als ze iets groter zijn.

Hehe Roel , je wordt eindelijk wakker , :Dubbel: :Dubbel:
Ik wilde je niet beledigen , ieder zijn eigen ding. ben blij dat je er zelf mee kom.
maar die kleine zilveren cd'tjes achter die dikke zwarte velgen zijn echt een doorn in je ogen img.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit met passen van grotere schijven enzzz , een bbk is denk ik niet wat betreft techniek nodig , maar als je goedkoop ergens op de kop kan tikken zou het wel mooi zijn.
zitten toch altijd adapters bij :ja:

heb even rond gekeken , bbk set zit je al snel aan de 3.700 euro (voor+achter) de goedkoopste set nieuw.
is best wel een vervelende kwestie , en anders als je zelf tevreden bent moet je het zo laten en opmerkingen niet serieus nemen.
belangrijkste is je eigen tevredenheid , de rest is een bijzaak :ja: :ja: :ja:


Zuidholland
Gebruikersavatar
Roelhg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 311
Lid geworden op: 24 jun 2015, 15:24

Haha dat deed je ook niet maar het voordeel van een forum is dat wanneer je een idee hebt mensen hun mening en eventueel advies geven wat je nog meer kan doen dus is alleen maar goed, dankjewel!!!

Ik wil sowieso iets want als ik nu door de velg heen kijk zie ik een saaie remschijf met overal roest rondom en lelijke remklauwen dus ben van mening dat er iets moet veranderen om het zicht beter te maken voor mezelf! Dus ik ga me eens verdiepen in hoe ik dit mooier kan maken! Anders ga ik ze grondig reinigen en zwart spuiten, niet de remschijven zelf natuurlijk maar wel het deel waarop niet geremt word! De klauwen krijgen sowieso een kleurtje alleen twijfel tussen rood en blauw maar dan gaat de voorkeur toch naar rood omdat er meer rood als blauw op me auto zit (haha ja bedoel de achterlichten) dus er gaat iets veranderen maar ben er nog niet helemaal over uit wat want wil teveel tegelijk dus moet prioriteiten gaan stellen! Wil nog steeds de M1 voorbumper en een quad exhaust diffuser plus uitlaat en daarbij nog eens M3 spiegels...... Lastig lastig!!!!
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Je hebt nu een mooie E90. Laat die quad exhaust lekker zitten. Koop een mooi M pakket, dubbele uitlaat en kijk of je eventueel motorisch nog het e.e.a kan aanpassen. Wat ik nu merk is dat je je BMW wilt gaan ombouwen naar een M3 of zit ik verkeerd?
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

Hey, dat klinkt bekend in de oren :zwaai:
Dan bedoel ik Royboy 407 met zijn ombouw naar een M3-look.
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
Gebruikersavatar
Roelhg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 311
Lid geworden op: 24 jun 2015, 15:24

Dat zie je verkeerd idd want ik heb gewoon een M sport achterbumper en die blijft zo..... Ik wil een M1 voorbumper maar wel M3 spiegels. Ik wil dus geen ombouw naar een M3 maar gewoon wat ik mooi vind en dat is een combi van meerdere M series haha!
Gebruikersavatar
Driver70
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2032
Lid geworden op: 28 jun 2015, 12:30
Type Auto: BMW 330i
Locatie: Amersfoort

Ben benieuwd naar het eindresultaat :ja:
G20 330i Executive Luxury Saphirschwartz
E89 Z4 28i M Saphirschwartz
F10 528i High Executive Luxury Sophistograu
F30 335i High Executive Luxury Imperialblau
E89 Z4 18i Pure Balance Alpinweiss III
E60 523i M Edition Tiefseeblau
E38 730i Individual
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

En dan denk je holy t*ring wat een vette kar... Tot de kentekencheck... :duh:

Standaard M is gewoon dik op een 320d, keertje 335 uitlaatjes prima, performance diffuser ook dik, grote jetsers ook nog... Meer dan dat wordt het imo echt enorm twijfelachtig.

Maar over smaak valt niet te twisten! :ja:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Roelhg schreef:Dat zie je verkeerd idd want ik heb gewoon een M sport achterbumper en die blijft zo..... Ik wil een M1 voorbumper maar wel M3 spiegels. Ik wil dus geen ombouw naar een M3 maar gewoon wat ik mooi vind en dat is een combi van meerdere M series haha!
M1

Afbeelding

1M

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Wordt nog een heel gepuzzel om dat passend te krijgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Roelhg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 311
Lid geworden op: 24 jun 2015, 15:24

Haha laten we er inderdaad een 1M van maken dan ja haha! Die M1 zal ontzettend lastig worden! En het kan me echt gestolen worden als men een kenteken check doet en ziet dat het maar een 320D is..... Dat zou willen zeggen dat ik me eigen auto niet zou kunnen maken hoe ik hem zelf vet vind omdat het maar een 320D is.... En mensen die een kenteken check doen daar echt waarde aan hechten! In snap je punt en dat sommige mensen dat zullen hebben maar als dat alles is!

Daarbij valt het nog maar allemaal te zien wat ik daadwerkelijk ga doen wat de kosten spelen natuurlijk altijd mee.... Als ik denk dat ik €1500 kwijt ben voor een gespoten 1M bumper zou ik idd eerder gaan voor een M bumper haha!
Gebruikersavatar
Roelhg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 311
Lid geworden op: 24 jun 2015, 15:24

discus schreef:Hey, dat klinkt bekend in de oren :zwaai:
Dan bedoel ik Royboy 407 met zijn ombouw naar een M3-look.
Toch wel even benieuwd waar ik foto's van deze bolide kan zien?
Gebruikersavatar
Z4tje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1763
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36

oscar schreef:
Roelhg schreef:Haha ik denk dat ik 1 velg per keer kwijt kan :D Thnx voor het advies, waar kan ik vinden welke schijven er onder mijn E90 passen? Zou het mooier vinden als ze iets groter zijn.

Hehe Roel , je wordt eindelijk wakker , :Dubbel: :Dubbel:
Ik wilde je niet beledigen , ieder zijn eigen ding. ben blij dat je er zelf mee kom.
maar die kleine zilveren cd'tjes achter die dikke zwarte velgen zijn echt een doorn in je ogen img.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit met passen van grotere schijven enzzz , een bbk is denk ik niet wat betreft techniek nodig , maar als je goedkoop ergens op de kop kan tikken zou het wel mooi zijn.
zitten toch altijd adapters bij :ja:



heb even rond gekeken , bbk set zit je al snel aan de 3.700 euro (voor+achter) de goedkoopste set nieuw.
is best wel een vervelende kwestie , en anders als je zelf tevreden bent moet je het zo laten en opmerkingen niet serieus nemen.
belangrijkste is je eigen tevredenheid , de rest is een bijzaak :ja: :ja: :ja:
Dit ben ik wel met oscar eens, door de grote velgen lijken de schijven nog kleiner, een big brake set is echter wel een grote uitgave dus je zou kunnen kiezen voor brakemax om het er iets meer sexy uit te laten zien, doordat de schijf geperforeerd is ziet het er wat leuker uit.

https://www.autopartsonline.nl/BMW/3+SE ... ndicatoren
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool

Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

Roelhg schreef:
discus schreef:Hey, dat klinkt bekend in de oren :zwaai:
Dan bedoel ik Royboy 407 met zijn ombouw naar een M3-look.
Toch wel even benieuwd waar ik foto's van deze bolide kan zien?
http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic ... 4&start=75
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
Gebruikersavatar
Roelhg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 311
Lid geworden op: 24 jun 2015, 15:24

Toch maar de knoop door gehakt en niet gekozen voor en M3 ombouw en toch voor de 1M. Zojuist de 1M Bumper besteld welke helaas pas over 60 dagen zal binnen komen dus dat word aftellen..... heel heeeeeel lang aftellen :nou: Keep you all posted! Ondertussen op zoek naar een big brake system of een ander mooi setje dus als iemand iets in de aanbieding heeft..... just let me know!
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

Veel plezier met de ombouw! :ja:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”