Jeremy - BMW E90 330i ///M 2006

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
bmw120dm
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 286
Lid geworden op: 19 mei 2016, 16:55

hij is dik hoor Jeremy :In love:

Ik heb begin april een 325i gekocht in dezelfde kleur zonder M-pakket
ik denk alleen dat ik niet te vaak op je topic ga kijken
het brengt me op veel ideeën :lol:

dat m pakket maakt hem zoveel dikker :In love:


Gebruikersavatar
Omnipresence325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 289
Lid geworden op: 23 nov 2016, 09:08
Type Auto: 325i e90 2005
Locatie: Rotterdam

bmw120dm schreef: m pakket maakt hem zoveel dikker :In love:
Heb precies hetzelfde voor mijn 325i. Ik vind mijn auto prima en mooi, maar als ik weer een e90 zie met :Mpower: -pakket dan vind ik het toch wel dikker! :ja: Ik was laatst bij HL en die man daar had het over een complete M-pakket voor 1000+ euro, erg verleidelijk! Iemand ervaring met een M-Pakket geleverd en gespoten door HL automotive Rotterdam + :coolpics: ?
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Thanks! Ja een M-pakket maakt de wagen wel enorm af, op deze manier is ie eigenlijk ook al af.

Maar, is een auto ooit af...?

Nee.. heb een carbon M-diffuser gekocht online, weliswaar gebruikt maar in perfecte staat, voor €175. Dan wil ik nog carbon splitters, mits de diffuser bevalt. Daarna nog shadowline lijsten rondom, eventueel hoogglans zwarte spiegels en een lichte tint qua ruiten en zou die dan wel af zijn? :shock: :roll:
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Dat coderen werkt toch makkelijk bij zo'n E90!

Afbeelding
Vies...

Afbeelding
... en weer schoon!

Het front is weer een stukkie dikker zo. Morgen komt er een koolstofvezel diffuser binnen en verwacht ergens deze week geheel in stijl koolstofvezel splitters. Vervolgens worden de raamlijsten hoogglans zwart gewrapt en de ramen getint binnenkort en krijgt de 330i begin juni een nieuwe LMM en nieuwe VANOS stekkers. Dan verwacht ik dat ze én mooi loopt én er goed uitziet. :ja:
Gebruikersavatar
Omnipresence325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 289
Lid geworden op: 23 nov 2016, 09:08
Type Auto: 325i e90 2005
Locatie: Rotterdam

Nice US knipperlicht, zat er ook aan te denken om dat te coderen maar mag dat wel voor de APK?
Coderen op E90 is echt easy idd, heb voor mijn auto het volgende gecodeerd (misschien een idee voor jou):

- Piepjes bij openen en sluiten auto
- Digitale snelheidsmeter
- Automatisch sluiten van deuren na bereiken van 2 km/u

Wat ik nog wil coderen:

- Claxon activeren bij afgaan alarm (sirene is echt te zacht, hoger gecodeerd maar merkt niet veel)
- US markers (mits APK toegestaan)

Maar dikke bak Jeremy en binnenkort nog dikker :ja: misschien ook meteen het dak ook hoogglans zwart wrappen?
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Nee officieel niet haha, maar vandaag of morgen komt m'n Carly apparaatje binnen en dan kan het gewoon uit voor de apk en daarna weer aan. :mrgreen:

Die digitale snelheidsmeter is een goeie inderdaad! Ik ben alleen het veel hardere USA alarm vergeten, maar dat komt dan wel als ik m'n Carly binnen heb.

Wat ik trouwens wel afvraag... Ik zeg gister een Volvo S40 van nog. 10 jaar oud rijden en deze had ook een soort USA running lights, kan me herinneren dat ik het ook vaker bij Volvo's zie. Zou het dan wel toegestaan zijn?
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13912
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ja maar dat zit er origineel op dus met typegoedkeuring en ook niet in de knippers op de hoek en zo fel. Dat is alleen bij USA modellen.
Ik heb ook zo'n V40 gehad en dat zijn inderdaad markeringslichten aan de zijkant vd bumpers.
Ik heb mn US running light weer uitgecodeerd omdat mensen op het verkeerde been worden gezet oa bij rotondes. Kun je jezelf nog lelijk mee in de vingers snijden (sowieso qua verzekering) bij n aanrijding dus dat was me t risico niet waard.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Daar heb je wel een punt inderdaad. Vandaag ook een rare situatie tegengekomen op een rotonde met iemand die er gewoon voorschiet terwijl ik áltijd (ja echt.. :roll:) m'n knipperlichten juist gebruik omdat ik dat zelf ook erg vervelend vind... Toch maar eens over nadenken.

Ondertussen...

Afbeelding
OEM Carbon BMW M-splitters binnen, carbon splitters onderweg! 8)
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13912
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Dat zijn leuke upgrades! De diffuser overweeg ik ook :ja:
Kun je checken of die even ver uitsteekt aan de achterzijde, want heb ook nog n trekhaak die ik soms nodig heb en dat moet wel passen :mrgreen:
Waar komt deze vandaan?
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Giovanni21
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 606
Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
Type Auto: BMW F36 420i LCI
Locatie: Den Haag

Nice!

Ik denk dat hoogglans zwart dakje en zwart gespoten velgen niet verkeerd zouden staan icm de carbon goodies.
Current: BMW F36 420i LCI
Previous: BMW E90 325i

- Een auto is meer dan een vervoersmiddel alleen -
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Zo, na een uurtje of twee ruzie met de originele én carbon diffuser zit ie erop! Moest nog eea aanpassen aan de carbon diffuser, een paar kleine hoekjes knippen in de bevestigingsclips maar hij zit erop! Pasvorm is 99% nu, als ik nog een keer meer tijd heb ga ik kijken of ik 'm nog beter kan krijgen. Er zit een heel klein strookje van ongeveer 2cm x 0.5mm waar nog licht tussen de diffuser en bumper doorkomt, maar dat zie je echt alleen als je er met je neus opstaat. Ben in ieder geval tevreden met het resultaat!

Afbeelding

Afbeelding
Voor...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
... En na!

@Dutch: de diffuser is zelfs ietsje kleiner dan de originele, dus de trekhaak zou moeten passen! Ik heb zelf een ook afneembare trekhaak dus dat kan ik bevestigen! De diffuser komt van marktplaats haha, helemaal schadevrij, origineel en heb er €175 voor betaald!

@Giovanni: ik hou de velgen en het dak zoals het is denk ik, alleen nog splitters, hoogglans zwarte lijsten en een lichte tint in de ramen en dan is de wagen in mijn ogen perfect!
Gebruikersavatar
Sanders
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1015
Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
Type Auto: E90 318i 2009
Locatie: Maastricht

Omnipresence325i schreef: Ik was laatst bij HL en die man daar had het over een complete M-pakket voor 1000+ euro, erg verleidelijk!
Wow 1000 is wel even wat anders dan de bijna 1600 die op de website staat.
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan :Mpower:

325i Monaco Blue Showroom (gestolen)

318i LCI Titansilber Showroom
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13912
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Carbon diffuser voor 175. Mazzelaar!
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Zeker! Voor de normale nieuwprijs had ik het ook absoluut niet gedaan, ik vind €725.- echt schandalig duur, hoe goed en mooi zo'n diffuser ook is. Het verschil tov origineel en carbon vind ik ook te klein om de €700+ te verantwoorden, het valt namelijk echt niet direct op. Heb 'm trouwens nog even opnieuw gemonteerd, de gleuf tussen de bumper en diffuser is nu ook weg, hij zat niet helemaal goed geklikt op de twee binnenste grote clips.

Trouwens.. voor €725.- verwacht ik ook een perfecte fitting, en niet dat je zelf nog een stukje van de clips weg moet knippen... naja het zit nu eindelijk goed na drie uur kl*ten. :ja:
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

In het weekend ga ik ook mijn diffuser upgraden naar een performance diffuser voor de e92. Nog tips waar ik op moet letten bij demontage en weer het monteren
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”